کد خبر: ۳۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۱

افتتاح 4 تقاطع در بزرگراه حسینی‌الهاشمی شیراز

شهردار شیراز گفت: چهار تقاطع امتداد بزرگراه آیت‌الله حسینی‌الهاشمی تا پایان سال جاری در شیراز به بهره‌‌برداری می‌رسد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز ، علیرضا پاک فطرت اظهار داشت: بزرگراه آیت‌الله حسینی‌الهاشمی شامل هشت تقاطع و پل بزرگ است که تا پایان سال چهار پل باقی‌مانده آن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این بزرگراه شامل پل‌های وحدت، برف‌فروشان، تنگ سرخ، آفرینش، تقاطع‌های اول، دوم و سوم شهرک شهید بهشتی و تقاطع بزرگ دکتر حسابی است که با تقاطع شهرک انجیره این مسیر به بزرگراه آرین متصل می‌شود.

شهردار شیراز به اهمیت بهره‌برداری تمام این پل‌ها در حدفاصل کمربندی امام خمینی (ره) در تقاطع وحدت و دکتر حسابی در تقاطع میرزای شیرازی اشاره کرد و افزود: بهره‌برداری از این چهار پروژه شامل تقاطع غیرهمسطح بزرگ دکتر حسابی، پل‌های دوم و سوم شهرک شهید بهشتی و پل تقاطع شهرک انجیره به طور قطع از ترافیک محور آیت‌الله میرزای شیرازی می‌کاهد.

وی اضافه کرد: می‌توان تعریفی جدید برای محور میرزای شیرازی داد و آن تبدیل این محور به بزرگراه است که فاقد دوربرگردان‌های ناایمن باشد.

پاک فطرت همچنین به تملک و رفع معارضات تأسیساتی در این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: گاهی هزینه تملک به اندازه عملیات عمرانی و شاید بیشتر از هزینه‌های عمرانی می‌شود.

شهردار شیراز با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی در این تقاطع‌ها با سرعت و کیفیت بالا ادامه دارد، تصریح کرد: با افتتاح این تقاطع‌ها زیباسازی، نورپردازی و فضای سبز آن نیز به بهره‌برداری می‌رسد تا پروژه‌ها به صورت کامل تحویل شهروندان شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان