کد خبر: ۳۸۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۴ آذر ۱۳۹۱

شکست در ایستگاه راه آهن/فجر به هشتمی بسنده کرد

تیم‌ فوتبال فجرسپاسی در مقابل تیم راه آهن در ایستگاه آخر نیم فصل اول لیگ برتر ناکام ماند و تن به شکست یک بر صفر مقابل شاگردان علی دایی داد.

شیرازه،فجر سپاسی در لیگ برتر امسال تا چند هفته اخیر علی رغم مشکلات مالی که همیشه دامنگیر این تیم بوده نتایج خوبی می گرفت اما بعد از فروش دو بازیکن کلیدی خود به سرخابی ها(رضا حقیقی وعباس محمدرضایی) حسابی افت کرده و در بازی خانگی مقابل پیکان متوقف شد و دیروز در برابر شاگردان دایی باخت تا نیم فصل اول را با جایگاه هشتمی به پایان ببرد.

محمود یاوری روز گذشته بعد از بازی بازیکنان تیمش را عامل شکست معرفی کرد و گفت:در بازی با راه‌‎آهن 70 درصد توپ و میدان در اختیار بازیکنان ما بود اما چه فایده که از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم،مقصر اصلی این کار بازیکنان من هستند،مطمئن باشید هیچگاه برای تیم بازنده دست نمی‌زنند.

علی دایی هم که تیمش پیروز شده بود باز هم معترض به داوری بود و معتقد بود که تیمش از این بابت متضرر شده است.

دایی خاطرنشان کرد:ما تنیس بازی نمی‌کنیم و یا خانم‌ها فوتبال بازی نمی‌کنند که داور در هر برخوردی سوت می‌زند زیرا فوتبال یک ورزش مردانه و درگیرانه است. در حالیکه عباسفرد فقط ضربه سر می‌زند و هیچ خطایی انجام نمی‌داد، نمی‌دانم چرا داور خطای او را اعلام می‌کرد؟ در مجموع سوت‌های داور به ویژه در صحنه‌های مشکوک به سود تیم فجر بود.
 
وی با تاکید بر اینکه تیمش در نیمه دوم فوتبال برتری را نسبت به تیم فجرسپاسی شیراز به معرض نمایش گذاشت، تصریح کرد: سه امتیاز بازی با فجرسپاسی حق مان بود.
آنچه موجب نگرانی هواداران تیم فجر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در نیم‌فصل دوم است، پرنشدن جای بازیکنان منتقل شده با بازیکنانی همطراز با آنهاست که می تواند باعث بروز مشکلاتی شاید جبران ناپذیر برای این تیم شود.

لذا مسئولان فجر باید از هم‌ حالا به فکر پرکردن پست‌های خالی تیم تا شروع نیم‌فصل دوم باشند تا بتوانند در نیم فصل دوم کار خود را با قدرت هرچه بیشتر ادامه دهند.

نظرات بینندگان