کد خبر: ۳۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱

دستگیری سارقان مسلح خودرو در شیراز

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری سارقان مسلح خودرو در شیراز که هنگام سرقت یکی از همدستان خود را با ضرب گلوله به قتل رسانده بودند خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس ، سیروس سجادیان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک تیراندازی در یکی از خیابان‌های جنوب غربی این شهر مطلع شدند و پس از حضور در محل مشاهده کردند فردی به‌نام «الف – ن» 20 ساله، بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و در کنار بولوار بر روی زمین افتاده است.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات قانونی، جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات ماموران در این مورد آغاز و ابتدا یک خودرو پژو 405 که در محل قتل رها شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در حین رسیدگی به این پرونده فردی به‌نام «ج ـ الف» به ماموران مراجعه و اظهار کرد خودرو کشف شده متعلق به وی است که در شب حادثه هنگامی که در کنار خیابان پارک کرده بودم، دو نفر که قصد سرقت خودر من را داشتند، با چهره پوشیده از دو طرف خودرو درب را باز کرده و مرا تهدید به پیاده شدن از خودرو کردند.

وی اضافه کرد: این شخص همچنین اظهار کرد من پیاده نشدم و شخصی که سمت شاگرد ایستاده بود اسلحه شکاری را بر روی گونه‌ام گذاشت و تهدید به شلیک کرد که من با او درگیر شدم و ناگهان اسلحه شلیک و تیر به همدستش اصابت و سپس ضارب اقدام به فرار کرد.

سجادیان گفت: ماموران با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی فرد قاتل را به‌نام «م – ک» شناسایی و متوجه شدند وی پس از آنکه به اشتباه به سمت مقتول شلیک و او را به قتل رسانده، با یک اسلحه جنگی سمینوف اقدام به خودکشی و به دلیل شدت جراحات از ناحیه فک چپ و گلو قادر به تکلم نبوده و هم‌اکنون بستری است.

وی بیان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد در شب حادثه فرد دیگری به‌نام «س – خ» نیز همراه سارقان بوده که وی نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: فرد دستگیر شده در شب حادثه راننده خودرو پراید متعلق به مقتول بوده که سارقان را در کنار خودرو پژو 405 پیاده و پس از آنکه همدستشان در این سرقت مسلحانه نافرجام به قتل می‌رسد از محل متواری می‌شوند. 

سجادیان در پایان گفت: در این مورد فرد دیگری به‌نام «ف – ن» نیز که قاتل پس از قتل «الف – ن» به درب منزلش مراجعه و وی را به روستایش واقع در اطراف شیراز رسانده بود نیز توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان