کد خبر: ۳۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۱

قادریم خلیج همیشه فارس را به گورستان دشمن تبدیل کنیم

امام جمعه داراب گفت: در صورت تجاوز دشمن، خلیج همیشه فارس را به گورستان آمریکایی‌ها تبدیل می‌کنیم.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، حجت‌الاسلام رضا صادقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه داراب اظهار داشت: واکنش هوشمندانه و به‌موقع ایران در تجاوز هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی نشان از عزم و اراده جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشور ما بر پاسخگویی به هر نوع تجاوز آمریکا و هر تجاوزگر دیگری است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی توانایی پاسخگویی به هر تجاوز استکبار و ایادی آن در منطقه را دارد خاطرنشان کرد: این پیام ایران اسلامی به آمریکا و استکبار جهانی است که ایران با عراق و افغانستان تفاوت دارد و اگر برخوردی در خلیج فارس پیش آید خلیج همیشه فارس به گورستان آمریکایی‌ها و هر نیروی متجاوزی به حریم جمهوری اسلامی ایران تبدیل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در داراب سالم به زمین نشاندن عقاب تیزبین و پهباد آمریکایی توسط نیروهای مسلح ایران را نشان از ضعف تکنولوژی نظامی آمریکا در مقابل اراده نیروهای مسلح ایران دانست و افزود: ایران اسلامی با این دو حرکت نشان داده در شرایط خطر و تحریم ابتکار، خلاقیت و تدبیر را به کار گرفته و تهدیدها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند.

صادقی در قسمت دیگری از سخنان خود با تسلیت سالروز شهادت آیت‌الله سید عبدالحسین دستغیب اضافه کرد: آیت‌الله دستغیب عالم و عارفی وارسته و الگوی تقوی و فضیلت بود که در تمام شرایط امام خمینی (ره) را یاری کرد.

امام جمعه داراب با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر محور حوزه علمیه به پیروزی رسید خاطرنشان کرد: امروز نیز حوزه‌های علمیه از نظر تاثیرگذاری و آینده‌نگری، محور و هسته مرکزی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به سالروز متجاوز شناخته شدن رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی گفت: حکومت، ممکن است با کفر باقی بماند اما با ظلم باقی نمی‌نماند و هیچ چیز مانند بنیاد ظلم نهادن نعمت را از انسان نمی‌گیرد.

امام جمعه داراب در ادامه گفت: اراده خداوند بر این تعلق گرفته است که هر متجاوزی به سزای اعمالش برسد و از صحنه روزگار محو شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان