کد خبر: ۳۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱

دشمن ترویج بی‌بند و باری‌ را در دستور کار خود دارد

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب گفت: دشمن با ترویج فمینیسم در جامعه، موجب افزایش بی‌بند و باری‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین غلامحسین مسجدی امروز در حاشیه برگزاری همایش فمینیسم که به مناسبت روز دانشجو و در قالب برنامه‌های بصیرت‌افزایی بسیج دانشجویی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب برگزار شد اظهار داشت: فمنیسم یکی از شاخه‌های ناتو و تهاجم فرهنگی است که دشمنان علیه اسلام و ایران به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه این جنبش معتقد است زنان محبوس شده‌اند و حقوق آنان نیز ضایع شده است افزود: رهایی زنان از بند خانه، همسر و ازدواج از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این جنبش است که رواج بی‌بند و باری و آسیب‌های جدی اجتماعی را در پی دارد.

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد داراب اضافه کرد: در آیین‌های مختلف، زن به عنوان ابزار، وسیله، شی و یک فرد خدمتگذار به مرد معرفی شده و در برخی آیین‌ها در انسان بودن زن شک داشته‌اند در حالی که اسلام بزرگترین عزت، کرامت و شرافت را برای زن به وجود آورد.

وی ادامه داد: اگر در طول تاریخ در هند، روم، یونان و در آیین‌های مختلف مانند مائو، مسیح و یهود محدودیت‌هایی برای زن قائل شده‌اند اما در اسلام بسیاری از امتیازات به زنان داده شده است.

مسجدی با بیان اینکه از نظر اسلام هر کسی که نیکی کند چه مرد و چه زن از خداوند پاداش دریافت می‌کند خاطرنشان کرد: اسلام برای زن و مرد تساوی در خلقت، عمل و مرگ در نظر گرفته و تفاوت این دو را در مسائل زیستی و اندام‌ها و اعضای آنها می‌داند.

وی تصریح کرد: ترویج فمینیسم در جامعه موجب سست شدن پایه‌های کانون خانواده، عدم تمکین زن از شوهر، پایبند نبودن زن به خانواده، کاهش زاد و ولد و افزایش بی‌بند و باری‌های اجتماعی می‌شود.

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد داراب راه مبارزه با فمینیسم را تعمیق مسائل مذهی و دینی، تشکیل جلسات متعدد اسلام‌شناسی و بصیرت‌افزایی برای مردم و دانشجویان دانست و افزود: اسلام زن را یکی از نشانه‌های خداوند و مساوی با مرد می‌داند که با رعایت دستورات اسلام زن به کرامت انسانی خود دست پیدا می‌کند.

 گروه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب هر دو هفته یک بار محافل بصیرت‌افزایی و معرفت‌افزایی برگزار می‌کند که موضوع بحث دو هفته گذشته آنان شیطان‌پرستی و بحث این جلسه فمینیسم بود.

این برنامه‌ها در راستای مبارزه با ناتو و تهاجم فرهنگی دشمن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان