کد خبر: ۳۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۱

سامانه نقشه آنلاین ترافیک شیراز رونمایی می‌شود

همزمان با 26 آذر ماه روز حمل و نقل از سامانه نقشه آنلاین ترافیک شهر شیراز رونمایی می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، علی مصلی نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با 26 آذر ماه روز حمل و نقل از سامانه نقشه آنلاین ترافیک شهر شیراز رونمایی می‌شود.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز هدف از اجرای این طرح را کاهش بار ترافیک و در نتیجه آگاه‌سازی شهروندان از وضعیت ترافیکی شهر شیراز عنوان کرد و اظهار داشت: به صورت لحظه‌ای وضعیت ترافیک شهر شیراز از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و سایر سیستم‌های حمل هوشمند نصب شده در تقاطع‌ها و معابر، در مرکز کنترل ترافیک برداشت و با رنگ‌های مختلف بر روی نقشه شهر شیراز قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: وضعیت ترافیک هر خیابان با چهار رنگ قرمز، نارنجی، زرد و سبز که به ترتیب نشانگر ترافیک سنگین، سنگین در حال حرکت، اختلال در حرکت و روان بر روی نقشه شهر شیراز قرار می‌گیرد که شهروندان می‌توانند با بررسی نقشه، مسیر خود را انتخاب کنند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اینکه سامانه نقشه آنلاین ترافیک شهر شیراز روزانه به صورت آنلاین قابل مشاهده است، اظهار داشت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان حمل و نقل و ترافیک به نشانی www.eshiraz.ir/trafficنقشه آنلاین و اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کنند.

مصلی نژاد همچنین خاطرنشان کرد: این سامانه به گونه‌ای طراحی شده است که شهروندان از طریق تلفن همراه یا رایانه، نیز می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی map.shiraztraffic.irبه طور مستقیم به نقشه آنلاین ترافیک دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان