کد خبر: ۳۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۱

اولین راه تبلیغ دین و امر به معروف، گفتن است

اولین راه تبلیغ دین و امر به معروف؛ گفتن است , همانطور که در قرآن کریم 128 بار کلمه قل(بگو ) آمده . یکی از مشکلات امر به معروف و نهی ازمنکر نگفتن عیب ها و مشکلات دیگران از ترس طرد شدن است .

به گزارش شیرازه به نقل از پیام زینب (س) - علیمحمدی در همایش امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خرامه که به همت بسیج خواهران ناحیه در پایگاه شهید ناهید فاتحی کرجو برگزار شد ، ضمن اشاره به سخنی از امام علی(ع )  که همه کارهای خیری که ما در دنیا انجام می دهیم حتی جهاد در راه خدا نسبت به امر به معروف و نهی از منکر مانند رطوبت آب دهان است به آب دریا به اهمیت و مرتبه امر به معروف ونهی از منکر پرداخت .

وی از عوامل ورود به جهنم را  اعضای بدن همچون : حلق (گلو ) ، دست ، پا ، چشم ، گوش، زبان و پوست بدن درصورت استفاده کردن در راه گناه دانست و عنوان کرد امر به معروف و نهی از منکر همچون آینه ای است که باید در این راه هم زیبایی ها و هم نقاط ضعف را ببینیم ، با توجه به این نکته که در امر به معروف فقط گفتن عیب ها کافی نیست بلکه حسن ها را نیز باید دید.

وی در ادامه حضور دشمن در خانه ها از طریق رسانه های ارتباطی همچون موبایل ، ماهواره ، اینترنت و... را گوشزد کرد و وظیفه مادران در قبال فرزندانشان را درجه اول آموزش آموزه های تربیتی دانست.

انتهای خبر/ص

برچسب ها: اولین ، راه ، تبلیغ ، دین ، امر ، معروف ، شیرازه
نظرات بینندگان