کد خبر: ۳۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
در تعطیلات نوروزی 92 رخ داد:

بیش از سی هزار نفر در مدارس آباده اسکان داده شدند

در تعطیلات نوروزی امسال ستاد اسکان شهرستان میزبان بیش از پنج هزار خانواده و سه هزارنفر از مسافرین نوروزی 1392 بود.
به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما، در تعطیلات نوروزی امسال ستاد اسکان شهرستان میزبان بیش از پنج هزار خانواده و 30732 نفر از مسافرین نوروزی 1392 بود.

بنار بر گفته نادر احمدی دبیر ستاد اسکان مسافرین نوروزی شهرستان، آباده با 44 مدرسه در حوزه شهری و همچنین با دوازده مدرسه در شهرهای صغاد، سورمق و ایزدخواست توانست هر شب بین 302 تا 310 کلاس را برای اسکان مسافرین نوروزی فراهم کند.

احمدی در گفتگو با خبرنگار اّباده نما گفت ستاد اسکان شهرستان که از 27 اسفند1391 کار خود را شروع کرد علاوه بر اسکان افراد در مدارس شهرستان از سالن های انقلاب، طلاعیه داران، دبیرستان سعدی، دبیرستان زینب، سالن آزادی و امام حسین تربیت بدنی شهرستان  هم جهت نصب چادر خانواده های مسافرین نوروزی استفاده کرد.

در کنار اسکان مسافرین نوروزی که مشمول تمام مسافرین شد، نهادها و کمیته های دیگری مانند کمیته سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان جهت انجام مسائل فرهنگی و تبلیغات شهرستان، کمیته امداد و نجات شامل جمعیت هلال احمر و انتقال خون و اورژانس و کمیته استقبال که توسط بسیجیان و نیروی خود جوش مردمی اداره میشد، به ارائه خدمات به مسافرین نوروزی شهرستان پرداختند.

گفتنی است ستاد اسکان مسافرین نوروزی شهرستان در محل میدان معلم آباده، درمدرسه انقلاب مستقر میباشد.

برچسب ها: آباده ، اسکان ، نوروز
نظرات بینندگان