کد خبر: ۳۸۲۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
جلسه تقدیر از ستاد تسهیلات نوروزی یا میتینگ انتخاباتی؟

پای فرمانداران هم به استادیوم آزادی باز می شود!

این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا می کند که برخی منابع خبر دعوت از شوراهای اداری شهرستان ها را نیز منتشر کرده اند. در حالی که مثلاً در استان فارس این مراسم با سنگ تمام سازمان میراث فرهنگی و هزینه های بالا در هتل هما با حضور استاندار فارس برگزار شد. در این مراسم که خانواده های مسئولین نیز شرکت داشتند، با چند نمونه غذا از مهمانان پذیرایی شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه، خبر برگزاری تجمع اعضای ستاد تسهیلات نوروزی در استادیوم آزادی در 28 فروردین سال جاری زمانی منتشر شد که قریب به اتفاق ستادهای استانی، مراسم تجلیل از فعالان خود را با شکل ویژه و خاصی در مراکز استان برگزار کرده اند. اما رئیس سازمان میراث فرهنگی و معاون رئیس جمهور تاکید بر برگزاری این جشن با «شکوهی افزون تر» از قبل نمود. محمد شریف ملک‌زاده از برگزاری «جشن تقدیر از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای کشور» با حضور «مقام‌های عالی» ایران در استادیوم 100 هزار نفری آزادی خبر داده است.




این موضوع زمانی بیشتر اهمیت پیدا می کند که برخی منابع خبر دعوت از شوراهای اداری شهرستان ها را نیز منتشر کرده اند. در حالی که مثلاً در استان فارس این مراسم با سنگ تمام سازمان میراث فرهنگی و هزینه های بالا در هتل هما با حضور استاندار فارس برگزار شد.
در این مراسم که خانواده های مسئولین نیز شرکت داشتند، با چند نمونه غذا از مهمانان پذیرایی شد.









با همه این تفاسیر و با در نظر گرفتن این مساله که تجلیل از زحمت کشان ایام نوروز به جای خود و البته به اندازه لازم و ضروری است، باید سوال کرد که دعوت از همه اعضای ستاد تسهیلات نوروز 92 همه کشور به تهران بر اساس کدام ضرورت صورت گرفته است؟
در هر حال شرایط اقتصادی خاص کشور، لزوم توجه به رفع مشکلات معیشتی مردم، پرهیز از اسراف و زیاده روی و سوء استفاده از بیت المال مسلمین، وقوع زلزله ناگوار در بوشهر و لزوم خدمت رسانی به هم وطنان آسیب دیده، تقارن ایام پیش رو با ایام فاطمیه، نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری و ... می طلبد که شخص رئیس جمهور و سایر مسئولین اجرایی کشور که مجری انتخابات نیز هستند در خصوص برگزاری و شرکت در این جلسه تامل بیشتری داشته باشند تا شائبه موجود در اذهان مردم در خصوص بی طرفی و وابستگی آن ها به جریانی خاص تقویت نشود.
انتهای پیام/523
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
غریبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
2
چیه شیرازه تو هم گیر میدی بابا !!!!!!!
مگه همه ی مسئولین شب و روز درفکر معیشت مردم نیستند ؟؟؟؟؟؟؟
حالا بنده خدا بعد از این همه طلاش و کار کردن !!!!! می خوان یه گپی بزنن ..... گیر نده بابا...............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
2
مشایی پاینده رییس جمهور آینده