کد خبر: ۳۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۲

دستغیب: احمدی نژاد می خواهد مدل پوتین -مدودوف را در ایران پیاده کند

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عملکرد احمدی نژاد نشانگر آن است که وی می خواهد مدل پوتین -مدودوف را در ایران می پیاده سازی کند.
به گزارش شیرازه به نقل از اروم نیوز، احمدرضا دستغیب در خصوص خبر برگزاری جشن صد هزار نفری دولت به عنوان جشن تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی گفت: صرف نظر از مسائل اقتصادی این کار دولت دور زدن قانون اساسی تلقی می شود.

وی افزود: طبق قانون اساسی ایران رئیس جمهور فقط برای دو دوره پیاپی می تواند رئیس جمهور باشد در این میان اگر دولتی بخواهد به هر شکلی در این مورد اعمال نفوذ کند، به صلاح نظام نیست و می تواند شروع یک استبداد باشد.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: عملکرد احمدی نژاد نشانگر آن است که وی می خواهد مدل پوتین -مدودوف را در ایران می پیاده سازی کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزای جشن صد هزار نفری دولت را یک میتینگ انتخاباتی دانست و افزود:  این جشنی که به عنوان قدر دانی و تشکر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی برگزار می شود در واقع یک حرکت زشتی است که با هدف انتخاباتی برگزار می شود و می تواند بدعتی برای دولت های بعد هم باشد.

دستغیب خاطر نشان کرد: دولت از یک طرف گرانی ها و فشار به مردم را زیادتر می کند و از طرفی خودش را به شکل رابین هود در آورده و از کیسه بیت المال بذل و بخشش می کند.

به گفته وی، احمدی نژاد در این ایام و در فضا های مختلف شعار هایی از جمله افزایش یارانه نقدی به 200 و 500 هزار تومان و غیره را می گوید.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این کار دولت از این جیب به آن جیب کردن است و به فکر خودشان مشکلات را مدیریت و مهندسی می کنند.


نظرات بینندگان