کد خبر: ۳۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
احمدی نژاد در جمع مردم اهواز:‌

می توان به هر ایرانی 250 هزار تومان یارانه داد!/ عده ای با داد و بیداد می خواهند مانع شوند!

«محمود احمدی نژاد» رییس جمهوری گفت: می توان به جای 45هزار و 500 تومان یارانه نقدی کنونی، به هر ایرانی 250 هزار تومان یارانه پرداخت کرد اما عده ای با داد و بیداد می خواهند مانع از این موضوع شوند.
به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، رییس جمهوری که در چهارمین دوره سفرهای استانی هیات دولت به استان خوزستان سفر کرده است، در اجتماع با شکوه مردم اهواز افزود: کس دیگری احتکار کرده، فرد دیگری بازار ارز را برهم زده و یک نفر دیگر تحریم کرده اما عده ای همه تقصیرها را بر گردن قانون هدفمندی یارانه ها می اندازند.

وی با بیان اینکه هدفمندی یارانه ها یعنی پول مردم در جیب مردم اضافه کرد: ما را در حوضی انداخته اند و دست ما را بسته اند؛ می گویند خودت بیرون بیا و کشور را نیز بیرون بیاور؛ اما می آیند و وزنه ای هم به پای ما می بندند.

احمدی نژاد تصریح کرد: ما به هر روشی شده از حوض می خواهیم بیرون بیاییم اما آمده اند و دست خود را بر روی سر ما گذاشته و ما را به پایین هُل می دهند.



**ملت تمدن ساز ایران در طول تاریخ همواره با هم همدل و همراه بوده اند

احمدی نژاد در اجتماع با شکوه مردم اهواز، ملت ایران را ملتی تاریخ ساز و تمدن آفرین توصیف کرد و گفت: ملت ایران در طول تاریخ برای رسیدن به قله های شرافت، عدالت و پاکی همواره با یکدیگر همراه و همدل بوده اند.

وی تصریح کرد: تاریخ ایران سرشار از فراز و نشیب ها است و این ملت از آنجا که دارای ایمان مستحکم و عشق به خداوند و ارزشهای الهی است از همه حوادث عبور کرده است.

رییس جمهوری گفت: دشمنان و بدخواهان ملت ایران یکی از پس ازدیگری به تاریخ پیوسته اند اما این ملت همچنان پرافتخار ایستاده است و تا رسیدن به عالی ترین قله های شرافت، این ملت همچنان خواهد ایستاد و امروز جهان برای رسیدن به آن نقطه موعود نزدیک می شود.

وی اظهار داشت: امروز بشریت در یک پیچ تند تاریخی و در آستانه رسیدن به قله موعود قرار گرفته است .

احمدی ن‍ژاد با اشاره به دو سفر اخیر خود به ونزوئلا گفت: ملت آمریکای لاتین مدت 400 سال به طور پیوسته در استعمار غارتگران و فاسدان حرفه ای بوده است و در این 400 سال مردم آن را سرکوب و غارت و هر قهرمانی را که برای استقلال این منطقه برخاست، سرکوب کردند.

وی با بیان اینکه چاوز مرد بزرگی در تاریخ کنونی جهان بوده است، گفت: وقتی یک مرد بزرگ و قهرمان بنام «چاوز» پرچم عدالت و توحید را بلند می کند، ملت ها دور وی جمع می شوند که این نشانه ای از حرکت و پیشرفت به سمت قله و آماده شدن شرایط جهان برای رسیدن به آن آرزوی تاریخی است.

رییس جمهوری خاطر نشان کرد: در این تاریخ پرفراز و نشیب، ملت ایران وظیفه سنگینی را برعهده دارد و تنها ملتی است که در طول تاریخ موحد ، یگانه و ممتاز بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ایران سرشار از استعدادها، منابع طبیعی، توان انسانی و فکر است و ماموریتی سنگینی را برعهده دارد، خاطر نشان کرد: ملت ایران باید ماموریت پرچمداری عدالت و توحید را برعهده بگیرد، که گرفته است.

احمدی نژاد تصریح کرد: امروز چشم همه عدالت خواهان و مظلومان جهان به سمت ایران است و توانایی ملت ایران باعث امید دیگران می شود.

رییس جمهوری تاکید کرد: ایران باید ساخته شده و پیشرفت و قدرتمند شود، چون باید تکیه گاه ملت ها برای رسیدن به آرزوهایشان شود.

وی وظیفه دیگر ملت ایران را بر افراشتن پرچم توحید در جهان برشمرد و گفت: موضوع دیگر حرکت مردم ایران در مسیر توحید وفرهنگ یکپارچه است تا ملت ها در کنار هم قرار دهند و از آنها حمایت کنند و به آنان روحیه دهد.
نظرات بینندگان