کد خبر: ۱۶۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۳
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس خبر داد:

پیش‌بینی سهمیه آرد ویژه ایام ماه مبارک رمضان

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: سهمیه آرد ویژه ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز پیش‌بینی شده است و سهمیه نانوایی‌ها هزینۀ سرانۀ خدمات گردیده و آرد نانوایی‌ها به محل نانوایی‌ها حمل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، مرتضی شریفی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: پرداخت کمک هزینه نانوایی‌ها از روز جاری پنجم فروردین‌ماه آغاز شده است.


وی به شرایط جوی استان فارس اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی و تدابیر لازم جهت تأمین آرد شهرستان‌ها صورت گرفته است و با توجه به فصل کوچ عشایر، آرد مورد نیاز این قشر از جامعه تأمین شده که از طریق اداره کل امور عشایر و اداره کل غله استان توزیع می‌شود.


دبیر کارگروه رصد و پایش گندم، آرد و نان استان ضمن اشاره به نزدیکی میلاد کریم اهل‌بیت (ع) و لیالی قدر و سنت حسنه توزیع نان صلواتی، اضافه کرد: پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته که ان شاالله بدون هیچ‌گونه مشکلی مردم عزیز بتوانند نذورات خود را انجام دهند.


وی در پایان گفت: خیرین محترم از طریق سه روش می‌توانند اقدام به نذورات و خیرات نان نمایند؛ 
۱-از طریق سایت nazar.ir و انتخاب گزینه خیرات و مشخص‌کردن نانوایی مورد نظر و پرداخت وجه نان.
۲-از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان موجود در نانوایی‌ها و گزینه خیرات موجود در این دستگاه‌ها اقدام به خرید نان جهت نذورات خود کنند.
۳-از طریق سایت nanino.ir گزینه کسب و کار و زیر گزینه خیرات را انتخاب نموده که پس از طی این مراحل و تأیید فرمانداری می‌تواند به خرید نان جهت نذورات خود اقدام نمایند.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان