کد خبر: ۱۶۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خبر داد:

آغاز توزیع میوه شب عید در فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در حال حاضر بیش از ۵۸۰ تُن پرتقال، ۴۵۰ تُن سیب و ۲۵ تُن خرما برای توزیع در استان فارس تامین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مجتبی دهقان‌پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به توزیع میوه از امروز ۲۷ اسفندماه به منظور تنظیم بازار میوه شب عید، اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های ذی‌ربط و معاونت امور اقتصادی استاندار فارس تامین میوه شب عید بر عهده سازمان تعاون روستایی بوده و قیمت آن حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد کمتر از سطح بازار است.

وی ادامه داد: قیمت مصرف کننده هر کیلوگرم سیب قرمز و زرد طرح تنظیم بازار میوه شب عید مبلغ ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان، پرتقال تامسون ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و پرتقال والنسیا جیرفت ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

آغاز توزیع میوه شب عید در فارس

این مقام مسئول با اشاره به اینکه میوه تهیه شده از لحاظ کیفیت و سایز مورد رصد قرار گرفته و دارای کیفیت بسیار مطلوبی است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۵۸۰ تُن پرتقال، ۴۵۰ تُن سیب و ۲۵ تُن خرما برای توزیع در استان فارس تامین شده است.

دهقان پور اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با اتحادیه صنف میوه فروشان و شهرداری شیراز توزیع میوه شب عید در ۵۰ واحد صنفی و غرف شهرداری انجام خواهد شد و در شهرستان‌های استان فارس نیز متناسب با سطح شهرستان یک تا دو غرفه در نظر گرفته شده است.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان