کد خبر: ۱۶۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس خبر داد:

تشدید بازرسی‌ها از بازار در آستانه آغاز سال نو

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس از اجرای طرح نظارت بر بازار ویژه آغاز سال نو از ۲۸ اسفندماه خبر داد و گفت: فعالیت بازرسان اداره کل صمت از روز دوشنبه تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، مرتضی شریفی  مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: با توجه به دستورالعمل ابلاغی، اتاق اصناف موظف به تشدید بازرسی‌ها در آستانه سال نو شد.


وی ضمن تأکید بر نظارت بر کل صنوف به‌خصوص صنوف مختص این ایام مانند میوه فروشی‌ها، آجیل، شیرینی، خشکبار، حمل و نقل، آرد، جایگاه‌های سوخت، ناوگان‌های خودرویی، صنایع بزرگ جهت حمل و نقل مسافران نوروزی، گفت: نظارت ویژه از لحاظ گران‌فروشی، مسائل بهداشتی، حضور و عرضه کالاهای با کیفیت صورت می‌گیرد. 


لازم به ذکر است واحد بازرسی اداره کل صمت به شکل ویژه در کل استان بر عملکرد صنوف و اتحادیه‌ها نظارت دارند لذا مردم در صورت مشاهده تخلف صنفی می‌توانند به سامانه ۱۲۴ اعلام شکایت کنند و اگر مردم از نحوه بازرسی‌ها گلایه‌مندی داشتند، اعتراض خود را در سامانه مردم رسی به نشانی UU1.ir ثبت کنند.

 

انتهای خبر/

نظرات بینندگان