کد خبر: ۳۸۶۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
سردار رادان خبر داد

آغاز طرح امنیت اجتماعی از فردا در شیراز

براساس ان‌چه سردار رادان جانشین رئیس پلیس کشور دیروز به رسانه‌ها گفته است، از فردا سه‌شنبه باید طرح امنیت اجتماعی در شیراز آغاز شود.

به گزارش شیرازه، طرح امنیت اجتماعی که چندین سال است در تهران با قوت خوبی در حال انجام است، متاسفانه در سطح شیراز حضور موثر و ملموسی نداشته است. اگرچه می‌توان در برخی از خیابان‌های شیراز، نیروهای پلیس این طرح را مشاهده کرد اما عدم پوشش مناسب خیابان‌های شهر مسئله‌ای است که انتقادات برخی از افراد مذهبی در شیراز را برانگیخته است.

از سوی دیگر آن‌چه ضرورت اجرای طرح امنیت اجتماعی در شیراز را تقویت می‌کند، گسترش بدحجابی در سطح شهر است. متاسفانه این مسئله با آغاز فصل گرما افزایش نیز خواهد یافت.


براساس ان‌چه سردار رادان جانشین رئیس پلیس کشور دیروز به رسانه‌ها گفته است، از فردا سه‌شنبه باید طرح امنیت اجتماعی در شیراز آغاز شود.


اما دغدغه اصلی این است که آیا این طرح دوباره به همان شیوه سابق خواهد بود؟ آیا دوباره در برخی خیابان های شیراز نیروهای پلیس امنیت اجتماعی حاظر خواهند شد و در برخی خیابان‌های مهم دیگر این اتفاق نخواهد افتاد؟

باید منتظر بود و دید که آیا این طرح به لحاظ  جغرافیایی مناطق بیشتری از سال‌های قبل را پوشش خواهد داد یا نه؟

مطمئنا انتظاری که نیروهای متدین از نیروی انتظامی در این زمینه دارند، برخورد موثر با پدیده بدحجابی است. برخورد با کسانی اعم از دختر و پسر که روزانه هیچ‌کاری جز مانور مانکن‌گونه در خیابان‌های شهر ندارند و با انواع و اقسام آرایش‌ها و لباس‌ها، فضای شهر را ناپسند می‌سازند. بر اساس آن‌چه سردار رادان گفته است تلاش نیروی انتظامی این است تا هزینه این مدل کارها را افزایش دهد به عنوان مثال قرار است خودروی افراد بدحجاب توقیف شود.

باید منتظر ماند و دید که آیا طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی در شیراز به قوت تهران انجام خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/523

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
خوب
حق به جانب
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
آخه نیروی متدین فکر آخرت خودت باش به تو چه ربطی داره دیگران چکار میکنن ... قاضی فقط خداست