کد خبر: ۳۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

آیت الله ایمانی: جوانان سوریه از بسیجیان ایران الگو بگیرند

اعتقاد داریم که امروز نیز اگر جوانان بسیجی سوریه مانند جوانان بسیجی ایران بر اساس اعتقاد قلبی خود حرکتی که بصیرت لازم برای آن را یافته‌اند آغاز کنند، دشمن آنها شکست می‌خورد.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی روز جمعه در دیدار با رئیس مجلس سوریه اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و هجمه صدامیان علیه کشور جمهوری اسلامی که به اشاره و حمایت آمریکا و انگلیس بود، فداکاری رزمندگان ما اعم از ارتش و سپاه و به ویژه نیروی بسیج حرکت امت اسلامی ایران را تضمین و تثبیت کرد و پیروزی را برای ما به ارمغان آورد.

وی افزود: اعتقاد داریم که امروز نیز اگر جوانان بسیجی سوریه مانند جوانان بسیجی ایران بر اساس اعتقاد قلبی خود حرکتی که بصیرت لازم برای آن را یافته‌اند آغاز کنند، دشمن آنها شکست می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: دشمن ملت سوریه هر قدر توطئه‌چینی کند و سلاح بفرستد در مقابل اراده ملت سوریه که در چهره بسیج تبلور یافته، کاری از پیش نمی‌برد.

ایمانی بیان کرد: وعده‌های الهی این نکته را برای ما مسلم ساخته که هر گاه یک بخش از مجموعه اسلام عزیز مورد هجمه دشمن قرار گرفته و مردم آن دیار مقاومت را پیشه خود ساخته‌اند؛ فتح و نصرت اللهی شامل حال آنها شده است.

وی ابراز داشت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز همواره ملت و دولت ایران با زعامت و هدایت امام راحل(ره) در گذشته و مقام معظم رهبری در حال، نسبت به کشور سوریه به عنوان نخستین خط ایستادگی در برابر اسرائیل غاصب با دیده تحسین نگریسته است.

ایمانی در ادامه گفت: دست‌اندر‌کاران نظام اسلامی و مردم مسلمان ایران نسبت به حوادث سوریه حساس بوده و با تمام امکانات در دفاع از آن سرزمین بنابر مقتضیات زمانی آمادگی دارند.


نظرات بینندگان