کد خبر: ۳۸۷۹۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲

گردهمایی حامیان جلیلی در شیراز + عکس

دبیرستادمردمی دعوت از جلیلی گفت: مابه دنبال زنده نگه‌داشتن گفتمان انقلاب اسلامی هستیم و این گفتمان که از سوم تیر راه افتاد با آمدن جلیلی ادامه پیدا می‌کند و ما تلاش خود را برای به صحنه کشیدن اصلح انجام خواهیم داد.
همایش مردمی دعوت از دکتر سعید جلیلی عصر دوشنبه در مسجد حضرت رسول اعظم(ص) در شیراز برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از سحاب نیوز، در این همایش که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شد دبیر ستاد مردمی جلیلی در شیراز، یکی از دانشجویان دانشگاه شیراز و یک از فعالین فرهنگی شهر به ایراد سخنرانی پرداختند.


بنابراین گزارش در ابتدای مراسم جعفری دبیر ستاد مردمی جلیلی ضمن خیر مقدم به حضار و تشریح نحوه شکل گرفتن ستاد مردمی دعوت از جلیلی در شیراز گفت:ما بنا داریم که نوع محتوا و جلساتی که صورت می گیرد شکل کار مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی باشد.


تاکید ما بر این است که اگر دکتر جلیلی به صحنه رقابت انتخابات آمدند ما هم با همین روندی که تاکنون بوده است ادامه می دهیم و کار خود را از مساجدو از بین مردم شروع خواهیم کرد.


علی جعفری،دبیرستادمردمی دعوت ازجلیلی گفت: مابه دنبال زنده نگه‌داشتن گفتمان انقلاب اسلامی هستیم واین گفتمان که ازسوم تیرراه افتاد با آمدن جلیلی ادامه پیدا می‌کند و ما تلاش خود را برای به صحنه کشیدن اصلح انجام خواهیم داد.



دبیر ستاد مردمی جلیلی با بیان اینکه اگر دکتر جلیلی به صحنه آمدند که مشخص است و اگر ایشان نیامدند ما نزدیکترین فرد به گفتمان انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

جعفری اضافه کرد: بنای ما گفتمان انقلاب اسلامی است و هرگز در ستاد جلیلی بویی از تقابل  و تخریب و بی اخلاقی نسبت به بقیه کاندیدا مشاهده نخواهید کرد ، زیرا ما مصداقی داریم که چون ظرفیت بالایی دارد نیاز به پرداختن به حاشیه ها نیست.


در ادامه جلسه مستند کوتاه «یک تجربه شیرین»پخش شد که به بازخوانی خاطرات دستاندرکاران ستادمردمی جلیلی درانتخابات دوره هفتم مجلس شورای اسلامی می‌پردازد. سلامت،گفتمان محوری وپرهیز ازخودنمایی،ازویژگی‌هایی بودکه راویان این مستندبرای جلیلی در انتخاباتی مجلس ششم وهفتم برمیشمردند.



همچنین سعید ساسانیان مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در این جلسه ضمن تشریح ویژگیهای گفتمان انقلاب اسلامی در عرصه سیاست خارجی به ایراد سخنرانی پرداخت.

سعید ساسانیان فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مطالعات منطقه ای گفت:در 12 فروردین 58 مردم به نظامی مبتنی بر انقلاب اسلامی با شکل جمهوری اسلامی رای دادند و این معنای زیادی دارد.


وی افزود:در حقیقت جمهوری اسلامی نظامی است که آرمانهای انقلاب اسلامی را عملیاتی می کند و هر گروه با هر حزب و هر دسته ای در چهار چوب جمهوری اسلامی قرار گیرد باید آرمانهای انقلاب اسلامی را عملیاتی کند.


سعید ساسانیان در زمینه هولوکاست که خیلی از کاندیدا ادعا دارند که این نقطه منفی سیاست خارجه احمدی نژاد می باشد، گفت: اصلا این طور نیست؛ حضرت آقا بر موضوع هولوکاست نظر دارند و این اقدام احمدی نژاد از نقاط قوت سیاست خارجه به حساب می آید و مقام معظم رهبری نیز چندین بار سیاست خارجه دولت نهم و دهم مهر تایید زده‌اند.


این فعال دانشجویی با اشاره به سخنان برخی که در سیاست داخلی ادعای انقلابیگری می کنند اما در سیاست خارجی طور دیگری موضع می گیرند گفت:برخی ها بحث سیاست خارجی که می شود از کلماتی همچو عقلانیت،رفتار دیپلماتیک و عدم ماجراجویی سخن می گویند باید گفت ما مخالف عقلانیت نیستیم مخالف عقلانیتی هستیم که شما تعریف می کنید اعتقاد ما بر این است که همه ی این ها باید در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی باشد.


کارشناس ارشد در مسائل خاورمیانه افزود:در تاریخ سیاسی ایران سابقه نداشته است که برای شرکت یک شخص در عرصه انتخابات ریاست جمهوری ستاد مردمی تشکیل شود.

 
وی گفت: ما به دلیل وجود نداشتن شخصی بین کاندیدا که چنین خصوصیاتی را داشته باشد و بتواند گفتمان را زنده نگه دارد از دکتر جلیلی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت می کنیم.

در ادامه جلسه مهندس اسماعیل رئیسی از فعالین فرهنگی، اجتماعی شهر شیراز به دو ویژگی مهم  برای رئیس جمهور آینده  اشاره کرد و آنرا 1- کارآمدی 2- اثرربخش عنوان کرد.

رئیسی گفت: متاسفانه در انتخابات های مختلف از مجلس تا ریاست جمهوری این دو با هم خلط می شود وآن نتیجه ای که باید حاصل نمی شود.



وی با بیان اینکه مفهوم اثر بخشی و کارآمدی دو مفهوم جداگانه است گفت:وجود بستر ها و زیر ساخت های مورد نیاز برای رسیدن به مقصد می گوئیم کارایی و حرکت به سمت مقصد را اثر بخشی می گوییم و امروز ما در عرصه ریاست جمهوری نیاز به اثر بخشی در انتخابات ریاست جمهوری داریم.

رئیسی افزود:چیزی که رئیس جمهور ما قوه ی مقننه ی ما و دستگاههای مختلف باید در عرصه اقتصاد به آن جواب دهند این است که مدل اقتصادی که ما می خواهیم انجام دهیم چیست؟


مهندس رئیسی گفت: نظام استکبار جهانی یک هژمون به تمام معناست هم در بعد اقتصادی و هم در بعد سیاسی و نظامی و اگر ما یک بخشی را گرفتیم و از بخش های دیگر غافل شدیم از همان بخش ضربه می زنند.و امروز ما رئیس جمهوری می خواهیم که تمام قد در مقابل استکبار در بخش های مختلف اعم از اقتصادی سیاسی و غیره بایستد.


وی گفت: جمهوری اسلامی و کسی که می خواهد کاندیدای ریاست جمهوری باشد باید به همه بخش های کشور وارد شود و به صورت تمام قد مقابل استکبار جهانی بایستد.بعضی آقایان آمدند و در یک زمینه وارد شدند و دیگری را رها کردند و استکبار
از همان راه وارد شد و به جمهوری اسلامی ضربه زد.


بنابراین گزارش در پایان این جلسه حضار طوماری را مبنی بر دعوت از دکتر سعید جلیلی برای حضور در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری امضا کردند.
 
 
 
 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حافظ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
9
تبلیغات زود هنگام انتخاباتی
محمدرضا
یه خورده فکر کن بعد حرف بزن کسی که هنوز نیومده و حتی اعلام هم نکرده چطور می شه براش تبلیغ کرد این گردهمایی صرفا یک دعوته و نه تبلیغات زود هنگام.
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
8
شما خیلی بی خود کردین که گردهمایی راه انداختین با 4تا ادم مسخره برید جمعش کنید این بساطتونو.هر ادم .....برای این مملکت شده کاندیدیه عده مسخره تر از خودشم افتادن دنبالش
حاج خلیل
یه خورده ادب هم بد نیستا -
تو چه می فهمی دکتر جلیلی کی هست و منشش چیه که حالا اومدی اظهار نظر می کنی.
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
1
اقایون شیرازه شما معمولا خیلی از نظرات را سانسور و تقطیع می کردید چطور شده این نظر رو بدون سانسور گذاشتید لا اقل ملاحظه شهر فرهنگ و ادب سومین حرم اهل بیت رو می کردید
اون دوستمون هم که تازه از خواب بیدار شده و به این جلسات می گه تبلیغات انتخاباتی !!!
حامیان جلیلی و لنکرانی استان فارس هر گونه توهین به اقشار مختلف و کاندیداهای مختلف را به شدت محکوم و به دور از انسانیت و ادب اسلامی می داند
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
2
جناب سلام مخالفت شما با تخريب را كاملا ميشه از شيوه سئوال كردن رفقاي بي ادبتون ديد نمونش تالر فجر و سوالهايي كه از آقاي حداد شد و نمونه بهترش اكاذيبي كه آقاي فقير در تالار جهاد دانشگاهي گفتند نسبت به آقاي قاليباف
خلیل آزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
2
در صورت حضور ایشان که احتمال آن رو به افزایش است؛ به فضل الهی حمایت قاطبه ی مردم را به دنبال خوهد داشت.
سروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
رای ما دکتر جلیلی...بی ادعااا...