کد خبر: ۳۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲

وزیر سابق احمدی نژاد: مشایی گفت، هنوز نمی دانی همه باید با من هماهنگ باشند!

همه باید خودشان را با من هماهنگ کنند هنوز متوجه نشدی و حرف بدی پشت سرش بهم زد! روز دیگری هم بهم گفت بخاطر برخورد تندی که با تو کرده بودم یک روز روزه گرفتم؟!
به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری دانشجو، علیرضا علی‌احمدی امشب در تالار فجر دانشگاه شیراز گفت: رقابت امروز انتخابات باید بین نسل دومی‌ها و سومی‌ها باشد نه اینکه یکی در اوج سالخوردگی وارد صحنه شود و رای نیاورد که خدایی نکرده سکته کند.

 

وی افزود: هاشمی برای کشور و انقلاب زحمت کشیده تمام اینها را قبول داریم اما در این 34 سال نتوانسته یک فرد را تربیت کند که امروز در صحنه انتخابات حاضر شود و خودش با این حال وضعش نخواهد بیاید.

این کاندیدای ریاست جمهوری بیان کرد: هاشمی با آمدنش می‌خواهد بگوید کسی را قابل نمی‌داند که مملکت را اداره کند و این به نوعی توهین است.

این فعال سیاسی تاکید کرد: در حال حاضر باید رقابت در انتخابات بین نسل دومی‌ها و سومی‌ها باشد نه اینکه یکی در اوج سالخوردگی بخواهد وارد صحنه انتخابات شود و رای نیاورد که خدایی نکرده سکته کند.

علی احمدی خاطرنشان کرد: این نظام موروثی نیست باید به این مملکت و مردم آن اعتماد کرد و مردم را به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای تشویق کرد.

دلیلی ندارد احمدی نژاد دست فردی را به معنای پیروزی بالا بگیرد

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مواضع احمدی نژاد اشاره کرد و افزود: احمدی‌نژاد تا زمانی که دست همراهش را بالا بگیرد ممکن است حتی جایش نیز در آینده جای بدی باشد.

وزیر آموزش و پرورش در دولت نهم ادامه داد: در دولت نهم هر جا آفتی بود مقابل آن ایستادگی کردم، فردی بودم که جلو سقوط دولت نهم را در اواخرش گرفتم.

علی احمدی ادامه داد: زمانی که به احمدی‌نژاد دوست 30 ساله خود گفتم که جای برخی‌ها از جمله مشایی در دولت دهم نیست،او نیز به من گفت در دولت دهم تو هم نیستی!

وی گفت: در زمان فتنه نیز مسئولیتی نداشتم، در بالکن کتابفروشی پسرم در نزدیکی میدان انقلاب به نویسندگی می‌پرداختم و در هر جا که می‌شد برای روشنگری حضور می‌یافتم.

این کاندیدای ریاست جمهوری بیان داشت: فعلا در صحنه انتخابات هستم و فکر می‌کنم بهتر از برخی باشم که کاندید شده‌اند.

دولت یازدهم باید به دنبال درآمدزایی باشد

علی احمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مصداق اصلی حماسه سیاسی مشارکت مردم در انتخابات 24 خردادماه است، آن قدر دارای اهمیت است که دنیا نگاه می‌کند که ما چه می‌کنیم و بر این اساس باید فضای انتخابات به بلوغ اجتماعی کمک کند.

وی افزود: باید در انتخابات پیش‌رو برخی خلاف جامعه حرکت کنند و وحدت را به هم بزنند،البته باید این را نیز عنوان کرد که یک سری از گزینه‌های انتخابات نیز تایید شوند خطری برای مملکت پیش نمی‌آید.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه باید با نگاه موثق قانون پیاده شده و عدالت نیز اجرا شود تا برخی قبل از انتخابات فضا را آلوده نکنند گفت:این‎‌بار شاهد مشارکت گسترده کاندیداها هستیم که جوان و مسن در صحنه آمده‌اند و زمینه برای انتخابات اصلح بیش از گذشته است.

این کاندیدای ریاست جمهوری در ادامه تصریح کرد: برنامه‌ام برای ریاست جمهوری آماده است، فردی فکری، برنامه‌ای،با اراده و دارای سابقه در اجرا هستم که حضور در عرصه انتخابات را یک وظیفه دانستم.

علی احمدی افزود: معتقدم می‌شود یک سوم هیات دولت را فرزندان بعد از انقلاب و مدل 57 به بالا گذاشت و هیچ مشکلی نیز پیش نمی‌آید.

وی ادامه داد: دولت از طریق صادرات غیرنفتی،کالاهای واسطه‌ای،صنایع تبدیلی،ترانزیت کالا، گردشگری مذهبی و تاریخی می‌تواند به دنبال درآمدزایی باشد.

وزیر آموزش و پرورش دولت نهم گفت: استخدام‌هایی که در دولت انجام می‌شود را نتوانستیم مدیریت کنیم،در آموزش و پرورش 175 هزار نفر را بازنشسته کردیم هیچ اتفاقی در این وزارتخانه نیفتاد اما بعد از من 140 هزار نفر استخدام شدند.

علی احمدی گفت: باید با برنامه‌ریزی تمام در دولت آینده هزینه‌های دولت را کم کرد، درآمدهای دولت را افزایش داد و با رویکرد اقتصاد مقاومتی، نفت را از اقتصادمان جدا کرد و متوجه باشیم که با چشمک زدن به نظام سلطه اتفاق مثبتی در مملکت نمی‌افتد.

این داوطلب رئیس جمهوری بیان داشت: تنها استاد دانشگاه بودم که سال 83 ستاد احمدی‌نژاد را علم کردم، سابقه 30 ساله دوستی با او دارم اما به این معتقدم که باید امروز دست از حاشیه‌سازی‌هایش بردارد.

علی احمدی خاطرنشان کرد: بارها به مشایی گفته بودم که کنار بایستد و در دولت تابلو نباشد، روزی بعد از انتخابات دهم به او گفتم انگار دوباره آفتابی شدی؟

مشایی گفت: همه باید خودشان را با من هماهنگ کنند هنوز متوجه نشدی و حرف بدی پشت سرش بهم زد! روز دیگری هم بهم گفت بخاطر برخورد تندی که با تو کرده بودم یک روز روزه گرفتم؟!

وی تاکید کرد: احمدی‌نژاد متدین، هوشمند و ولایی بود، از در تقدس با هوشمندی وارد شدند و او را محاصره کردند،این چه کاری است که حالا دنبال فردی راه افتتد و دست پیروزی بالا ببرد.


نظرات بینندگان