کد خبر: ۳۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
دکتر قادری:

تائید صلاحیت ها جناحی یا خطی نبود/همه سلایق در انتخابات وجود دارند

شرایط انتخابات به گونه ای است که فراتر از جناح ها افراد حضور دارند و اتفاقاتی که در تأیید صلاحیت ها افتاد از سر مسائل جناحی یا خطی نبود.
به گزارش شیرازه، پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار نوشت: دکتر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد با سعادت امیر مومنان علی(ع) و سالروز فتح خرمشهر در شهرستان کوار برگزار گردید به بررسی و تبیین مسائل روز کشور پرداخت.

دکتر قادری با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این انتخابات هم برای خود ما و هم برای دشمنان ما پیغام کاملاً روشنی دارد این پیغام را به دشمنان ما می دهد که اگر هوس حمله و تجاوز به کشور ما را داشته باشند با برخورد مردم ما مواجه می شوند و همین مردمی که جنگ را به خوبی در طول 8 سال دفاع مقدس اداره کردند و حماسه ای مثل سوم خرداد را آفریدند و آن جان فشانی ها و ایثارگری ها را نشان دادند اگر کوچکترین اتفاقی برای کشور بیفتد و اگر دشمن طمعی به خاک ما داشته باشد و بخواهد مرزهای سیاسی، جغرافیایی و یا اقتصادی ما را مورد تعرض قرار دهد مطمئناً به همان شکل گذشته، مردم از خودشان ایثارگری نشان می دهند و در صحنه های مختلف حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به احراز صلاحیت کاندیداها افزود: خوشبختانه با تمهیداتی که شورای نگهبان دنبال کرد و با تأییدیه هائی که داشت از همه ی سلیقه ها و از همه ی جناح ها در انتخابات حضور دارند و کسی نمی تواند بهانه بگیرد که سلیقه ای نادیده گرفته شده و در حقیقت شرایط انتخابات به گونه ای است که فراتر از جناح ها افراد حضور دارند و اتفاقاتی که در تأیید صلاحیت ها افتاد از سر مسائل جناحی یا خطی نبود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باور داریم که فقها و حقوقدانان شورای نگهبان افرادی هستند که در مقاطع مختلف امتحان خود را پس داده اند و افرادی هستند که سالها برای نظام و انقلاب دل سوزانده اند و نمی آیند در این سالهای پایانی زندگی خویش و برای خوش آمد فرد یا افرادی بر خلاف مصالح اسلامی و انقلابی مردم حرکتی را دنبال کنند و از روی حب و بغض هایی تصمیم گیرند. بنابراین اتفاقاتی که افتاد و افرادی را به دلیل عدم توانمندی های جسمی و بعضی را به دلیل عدم مرزبندی هایی که با جریانات فتنه و انحراف داشتند احراز صلاحیت نکردند این بدان معنی نیست که جناح یا جریانی را نادیده گرفته باشند این در حقیقت یک تضمین برای ادامه حرکت درست و صحیح آینده نظام و انقلاب است.

دکتر قادری خاطر نشان کرد: باید توجه کنیم فشارهائی که از ناحیه بلندگوهای خارج از کشور در قالب سایت ها، شبکه های ماهواره ای و بیانیه هایی که از ناحیه دشمن به گوش می رسد در عزم و اراده مردم ما خللی وارد نکند.

نظرات بینندگان