کد خبر: ۳۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲

لیست 21 نفره جبهه متحد اصولگرایان تکمیل شده است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس از بسته شدن لیست 21 نفره جبهه متحد اصولگرایان برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، ابراهیم شعرا با اشاره به اینکه لیست جبهه متحد اصولگرا متشکل از افراد توانمند و ولایتمدار است، گفت: پس از تحقیق و بررسی های فراوان بر روی افراد مختلفی که تمایل به حضور در لیست جبهه متحد اصولگرایان را داشتند این لیست به طور کامل با 21 نفر بسته شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد سه نفر در حال حاضر عضو شورای شهر شیراز هستند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس با اشاره به اینکه مردم به کاندیدا های جبهه متحد اصولگرایان اعتماد دارند یادآور شد: مردم شیراز و استان فارس بارها نشان داده اند که به لیست اصولگرایان اعتماد کامل دارند و در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز این بحث به طور کامل نمایان بود.

شعرا تاکید کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی اقبال عمومی مردم شیراز و استان فارس به سمت کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان بود و اعضای این لیست با اکثریت آرا وارد مجلس شورای اسلامی شدند.

وی در خصوص حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس از نامزد های ریاست جمهوری نیز، گفت: در انتظار نظر جامعه مدرسین و روحانیت مبارز هستیم.


نظرات بینندگان