کد خبر: ۳۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۲

آقای هاشمی چه کسی نمی فهمد....

آقای هاشمی مگر شما نبودید که گفتید:به عملکرد شورای نگهبان اعتراض نمی کنم زیرا اعضای شورا به تکلیف قانونی خود عمل کرده اند. پس اگر بر اساس قانون عمل کرده و شما خود را ملزم به اجرای قانون می دانید چرا؟
روز هفتم خرداد مطلبی روی سایت اینترنتی رادیو فردا آمد, تیتری به نقل از آقای هاشمی داشت که اینگونه بود: اینها نمی دانند چه می کنند. در ادامه مطلبی دیگری از آقای هاشمی بدین مظمون آمده:نمی‌خواهم وارد فضای اظهارات و تبلیغات آنها شوم، اما نادانی انسان را اذیت می‌کند. این‌ها نمی‌فهمند دارند چه می‌کنند. من خود می‌دانم نباید می‌آمدم و در جلسات خصوصی هم گفته‌ام که این‌ها را از هر کسی بهتر می‌شناسم... خدمت رهبری هم رفتم و گفتم در انتخابات نامزد نمی‌شوم تا اگر ایشان فکری درباره کسی در نظر دارند انجام دهند...[اما] سیل نامه‌ها و تلفن‌ها از نجف، قم و مشهد که همه از مراجع بزرگ بودند، برای نامزدی بنده آغاز شده بود.یک روز قبل از نام‌نویسی فکر کردم که دیگر نمی‌توان در برابر مردم مقاومت کرد... چطور می‌توانستم این قدر مستبد به رای خودم باشم که به آنها [مراجع] و به خصوص این جوانان نه بگویم؟در ادامه آقای هاشمی مطلب جالب دیگری هم می گویند: در مجلس سنای آمریکا دو طرح خطرناک وجود دارد. منتظر انتخابات بودند که تکلیف روشن شود و گویا از این پس فعال می‌شوند. می‌خواهند سیستان و بلوچستان و آذربایجان را تجزیه کنند. بعد هم قرار است اگر اسرائیل به ایران حمله نظامی کرد به او کمک نظامی کنند. شاید جنگ روانی باشد اما به قول علما هر احتمالی برای انسان تکلیف می‌آورد.
 آقای هاشمی در مورد صحبتهایی که از شما بر روی سایت اینترنتی یک رادیو بیگانه و ضد انقلاب می آید چند سؤال پیش می آید که امیدواریم پاسخ مناسبی برای آن وجود داشته باشد. سؤال اول این است به چه صورت صحبتی که شما در جمع خصوصی و اعوان و انصار خود انجام می دهید سر از سایت رادیو فردا در می آورد؟ احیانا یا خدایی ناکرده کسانی که در این جلسه بوده اند با این سایت ها و رادیو ها ارتباطی ندارند؟ از نظر ما هم انشاالله اینچنین نیست! دوم سؤال از حضرتعالی این است: لفظ اینها نمی دانند خطاب به چه کسانی است؟  اولین مخاطبی که شاید احتمال برود نظر شما آنها بوده اند اعضای محترم شورای نگهبان است. آقای هاشمی این جمله از شماست :به عملکرد شورای نگهبان اعتراض نمی کنم زیرا اعضای شورا به تکلیف قانونی خود عمل کرده اند. پس اگر بر اساس قانون عمل کرده و شما خود را ملزم به اجرای قانون می دانید چرا؟  گروه بعدی احتمالا سایر کاندیدا ها می باشند؟ آیا فقط شما هستید که به مسائل آشنا و قدرت مدیریتی دارید؟ یعنی غیر از شما کسی صلاحیت این کار را ندارد؟ بحث بعدی که شما مطرح کرده اید حضور حاضران و سیل خواسته های آنان بوده است که شما را منجی دانسته اند! والله تا کنون این جمله را فقط امام علی (ع) زده است که گفت : به خدايي كه دانه را شكافت و جان را آفريد سوگند! اگر حضور حاضران نبود و ياران به واسطه ياري حجت را بر من تمام نمي كردند و اگر خداوند از دانايان و عالمان پيمان نستانده بود كه بر سيري ستمگر و گرسنگي ستمديده تاب و قرار نداشته باشند، افسار شتر خلافت را پشت كوهانش مي افكندم . با این سخنان شما طوری خود را دیده اید که اسلام و جهان در خطر است. علمای دین و همه و همه شما را یک منجی الهی می بینند! در این کشور هیچ کس نیست که بتواند بار مسئولیت ریاست جمهوری را بکشد ؟ یعنی شما اگر بیایید گرانی کم می شود ؟ با این لفظ مردم برداشت بدی می کنند! شما می گویید اگر من بیایم کشور تجزیه نمی شود, تحریم برداشته می شود, اسرائیل به ایران حمله نمی کند. حضرت حجه الاسلام شما از کجا اینقدر مطمئن هستید که اگر شما بیایید ایران تجزیه نمی شود و اسرائیل حمله نمی کند و تحریم کنار می رود؟ این صراحت در مورد رابطه با آمریکا همه را به فکر فرو می برد! حاج آقا یادآوری این نکته بد نیست که ما هشت سال با تمام دنیا جنگیدیم و یک وجب از خاک این کشور کم نشد آن هم در زمانی که ما در موضع ضعف و آمریکا در اوج قدرت بود امروز که آمریکا یک مشت پوشال بیش نیست. حاج آقا شما از اسرائیل می ترسید؟ صحبتهای مقام معظم رهبری در روز عید را گوش کنید. حضرت حجه الاسلام ما اسرائیل را در قواره دشمن حساب نمی آوریم چه برسد از تهدیدش بترسیم. برای بحث تحریم هم حتما می خواهید با آمریکا ارتباط برقرار کنید؟ برای این بحث فقط یک جمله از حضرت امام (ره) می گوییم: رابطه ما با آمریکا رابط گرگ و میش است که هیچ وقت به سود میش نمی شود.
انتهای پیام/523
نویسنده :
ابوالفضل رضایی
نظرات بینندگان