کد خبر: ۳۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲
عارف در جمع هواداران خود در شیراز:

تا آخر می مانم/ اصلاحات یعنی تفتیش عقاید ممنوع/رأی ندادن اعتراض نیست

من یک اصلاح طلبم و برای پاسخ به دغدفه های جوانان و مشکلات کشور به میدان آمده ام بنابراين باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات کشور حل و فصل شود.
به گزارش شیرازه، بعدازظهر امروز همایش بزرگ انتخاباتی اصلاح‌طلبان با حضور محمدرضا عارف در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.

اين كانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بيان كرد: من یک اصلاح طلبم و برای پاسخ به دغدفه های جوانان و مشکلات کشور به میدان آمده ام بنابراين باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات کشور حل و فصل شود.

وي با بيان اينكه فارس پیشرفته ترین استان کشور شود، گفت: باید از مزیت گردشگری استان برای ایجاد اشتغال، رونق بازار کسب و کار و پیدا کردن جایگاه برتر در منطقه نهایت استفاده را کنیم.

عارف با بيان اينكه شیراز باید قطب گردشگری سرآمد منطقه شود، خاطر نشان کرد: شیراز می تواند و باید قطب منطقه آزاد فناوری کشور شود.

وي با تأکید بر لزوم توجه به مشکلات کشاورزی، بيان كرد: مشکلات صنعتی و صنایع تبدیلی در اولویت این استان قرار گیرد.

عارف افزود: توجه به مسائل محیط زیست و از جمله خشک شدن تالاب های مختلف چون پریشان با جدیت دنبال شود.

اصلاحات یعنی تفتیش عقاید ممنوع!

اين کاندیدای اصلاخ طلب با بيان اينكه همه اصلاح طلبند و برای اصلاحات به میدان آمده ام، در بيان معني اصلاحات خاطرنشان كرد: اصلاحات یعنی نقدپذیری و تحمل مخالف اصلاحات ساختاری و پایداری اقتصاد، اصلاحات یعنی کنترل تورم با شیوه ای مطمئن، یعنی تولید حاقل یک میلیون فرصت شغلی برای جوانان در طول سال، اصلاحات یعنی سپردن کار دست مردم و حمایت از تشکل های مردمی، اصلاحات یعنی دوست داشتن و احترام گذاشتن به همه، اصلاحات یعنی رفتار در چارچوب قانون و قانونگرایی، یعنی آزادی بیان و اندیشه،اصلاحات یعنی تفتیش عقاید ممنوع، اصلاحات یعنی تبدیل معاند به مخالف و تبدیل مخالف به موافق.

اصلاحات یعنی تبدیل ایران هراسی به ایران دوستی!

عارف تصریح کرد: اصلاحات یعنی احترام به منتقدان و تشکیل تشکل های منتقدان، یعنی پیشرفت در بستر آرامش، یعنی جامعه باید کتاب بخواند و آگاه باشد، یعنی میزان رأی ملت است، اصلاحات یعنی حرف اول و آخر را مردم می زنند، اصلاحات یعنی یکدیگر را دوست بدارید، یعنی گفتگوی تمدن ها و باور ملت ها، یعنی تبدیل ایران هراسی به ایران دوستی،اصلاحات یعنی گفتگو می کنیم و مسائل و مشکلات خود را حل می کنیم، یعنی حل مشکل معیشتی کارگران زحمت کش کشور، یعنی رسیدگی به مطالبات به حق زنان، یعنی حل مشکلات کشاورزی کشور و به خصوص خرید تصمینی محصولات کشاورزی، یعنی رونق کسب و کار در کشور، یعنی همه در برابر قانون مساوی اند، یعنی شهروند یک و دو نداریم، اصلاحات یعنی قانون حتی اگر با آن موفق نباشیم.

اصلاحات یعنی ورود به حریم خصوصی مردم ممنوع!

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اصلاحات یعنی چهره زیبای دین،یعنی تعامل مثبت و موثر در دنیا، یعنی تجربه داری،یعنی همه مردم مسئولند، یعنی ورود به حریم خصوصی مردم ممنوع، یعنی عشق امید به پیشرفت، اصلاحات یعنی کرامت منزلت و عقلانیت، اصلاحات دارای سرمایه معنوی است و جوانان سرمایه معنوی آن هستند.

عارف با بيان اين مطلب به مخاطبان كه در انتخابات هر یک از شما یک ستاد هستید اظهار داشت: باید در صحنه های سیاسی در صحنه انتخابات حضور فعالی داشته باشید، رأی ندادن اعتراض نیست، عقب نشینی است.

وی افزود: اصلاح طلبان عقب نشینی نمی کنند، بزرگ ترین رقیب اصلاحات عدم شرکت شما در انتخابات است.

عارف ادامه داد: باید حضور پرنشاط داشته باشید، باید در 24 خرداد، 2 خرداد دیگری را خلق کنیم. نماد مردم سالاری دینی انتخابات شوراهای شهر و روستا باید مشارکت جدی در انتخابات داشته باشیم، حضور شما در انتخابات تضمین کننده راه اصلاحات در کشور و حل مشکلاتی است که امروزه اصلاح طلبان با آن روبه رو هستند.

این نامزد اصلاح طلب بیان داشت: انتظار داریم در روز 24 خرداد با حضور جدی خود حماسه سیاسی خلق کنید که دغدغه ای باشد برای حل مشکلات اقتصادی معیشتی و سیاسی و صنعتی کشور.

وی خاطر نشان کرد: من در کنار شما خواهم ماند و من عضو کوچکی از جامعه اصلاح طلبان کشور هستیم و افتخارم وطن دوستی شماست.


انتهای پیام/523/2


نظرات بینندگان