کد خبر: ۳۹۹۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲

دانشجویان شیرازی: آقایان ولایتی و قالیباف؛ به نفع جریان اصولگرایی کنار بکشید

بدون شک اولویت اول همه ما، فارغ از این که چه کسی ریس جمهور آینده ایران شود، حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش شیرازه، جمعی از دانشجویان دانشگاه های شیراز به آقایان حداد عادل، ولایتی و قالیباف نامه سرگشاده نوشتند.

در بخشی از این نامه آمده است، عملا وعده ای که بارها به مردم دادید مبنی بر این که خروجی ائتلاف سه گانه یک نفر است را محقق سازید.

متن کامل نامه به شرح زیر است.

این روزها، جمهوری اسلامی ایران روزهای مهمی را سپری می کند، روزهایی که می تواند حامل رویدادهایی باشد که سرعت پیشروی انقلاب را کاهش و یا افزایش دهد. بدون شک اولویت اول همه ما، فارغ از این که چه کسی ریس جمهور آینده ایران شود، حضور حداکثری مردم در انتخابات است. اما علاوه بر این مسئله مهم که قدرت استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد، معتقدیم که باید از هرگونه رفتار سیاسی ای که شرایط را برای اصولگرایان در انتخابات سخت سازد، پرهیز کرد. لذا در این برهه حساس با شما سه برادر اصولگرا، جملاتی را در میان می گذاریم که بی شک محتوای آن، در تاریخ سیاسی ایران ثبت خواهد شد.

جناب دکتر حداد عادل

تصمیم شما مبنی بر انصراف از کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مطمئنا نقطه درخشانی در زندگی سیاسی شما خواهد بود که باید به آن بالید. حضور پرقدرت و با ذکاوت شما در مناظرات تلویزیونی و اصرارتان بر دفاع از نظام و گفتمان انقلاب اسلامی، شما را در چشم حزب الله عزیزتر ساخت. این که شما برای حضور پرقدرت تر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری، انصراف دادید، نشان از اخلاص و اصرار شما بر پیروزی نهایی حزب الله در انتخابات دارد. ما دانشجویان بر خود فرض دانستیم که بدین وسیله از شما تشکر کرده و جبهه ای نگریستن شما به صحنه را تحسین نمائیم.

 

جناب دکتر ولایتی و جناب دکتر قالیباف

سابقه شما دو برادر در خدمت به نظام اسلامی هیچ گاه از مقابل چشمان انسان های منصف دور نخواهد شد. شما برای ما اشخاصی مدبر و با اخلاص هستید که در حیات سیاسی و فرهنگی خود افتخارات زیادی کسب کرده اید. اما در شرایط کنونی، معادلات سیاسی حاکم بر انتخابات ریاست جمهوری به گونه ای است که حضور هم زمان شما دو بزرگوار کمتر می تواند در خلق حماسه سیاسی اثرگذار باشد، حماسه ای که از منظر کمی و کیفی، سرعت پیشروی انقلاب اسلامی را در جهان افزایش دهد. لذا ضمن احترام، بدین وسیله از شما درخواست می کنیم که یکی از شما دو بزرگوار هم چون دکتر حداد عادل انصراف خود را از کاندیداتوری ریاست جمهوری به نفع اصولگرایان اعلام دارید و عملا وعده ای که بارها به مردم دادید مبنی بر این که خروجی ائتلاف سه گانه یک نفر است را محقق سازید. مطمئنا عملکرد شما در این خصوص، مقابل دیدگان مردم قرار خواهد داشت و مردم درباره آن قضاوت خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
5
ولایتی به نفع دکتر قالیباف بره کنار.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
3
به نظر من باید دکتر جلیلی و دکتر قالیباف به نفع ولایتی ائتلاف کنند چون ولایتی تمام نقاط هر دو را داراست و مابین این دوست!!!