کد خبر: ۴۰۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۰۷ تير ۱۳۹۲

جاهلیت وهابیت پست تر از جاهلیت زمان پیامبر

اعراب 1400 سال پیش ادعا کردند که جاهلیت خود را کنار گذاشته اند ولی باز می بینیم که آنها حتی از جاهلیت گذشته ی خود نیز به عقب تر رفته اند.

شیرازه- پیامبر (ص) نزدیک به 1400 سال قبل در شبه جزیره عربستان ظهور کرد و دین اسلام را که اکمل تمام ادیان الهی است برای مردم زمین به ارمغان آورد. در آن زمان اعراب در جاهلیت محض به سر می بردند و از نظر قرآن و روايات عصر جاهليت ، دوران متصل به ظهور اسلام، بوده است. چون در آن مقطع زماني در تمام زمينه ها به جاي حق، باطل حاكميت داشته است يعني مردم بت پرستي مي‏كردند و گذران زندگي آنها اغلب از راه چپاول و غارت اموال ديگران تداوم پيدا مي‏كرد. افتخار و فضيلت‏هاي آنها در خونريزي بيشتر حميت و تعصب كوركورانه و پايمال سازي حقوق ديگران خلاصه مي‏شد. اموري چون قماربازي و شراب خواري و زنا و بي عفتي و... قبيح به حساب نمي‏ آمدند.پیامبر آمد و آنها را از این جهل نجات داد.

سالها گذشت تا به زمان حال رسیدیم. اعراب 1400 سال پیش ادعا کردند که جاهلیت خود را کنار گذاشته اند ولی باز می بینیم که آنها حتی از جاهلیت گذشته ی خود نیز به عقب تر رفته اند. برای گفته خود دلایلی داریم که بیان می کنیم.

1- خوردن جگر انسان

اعراب در زمان جاهلیت وقیح ترین اعمالی که انجام می دادند دختران خود را زنده به گور می کردند و حتی از ریختن خون آن نیز خود را برحذر می داشتند. اما امروز می بینیم که تروریست هایی که عرب هستند و توسط همین شیوخ عرب تطمیع شده اند چگونه جگر یک هم دین و هم کیش خود را بیرون می آورد و می خورد . ای سران عرب: مگر مسلمانان با یکدیگر برادر نیستند، نه تنها مسلمان مگر این فردی که جگر او را بیرون آوردید انسان نبود. آیا این عمل نشانی از جاهلیتی بیش از جاهلیت زمان پیامبر نیست؟

2- سجده در برابر انسان

مردم در زمان جاهلیت در برابر بت ها سجده می کردند و آن را بالاتر از خود می دانستند و هیچ بشری را بالاتر از آن نمی دانستند. آن عقیده سخیف بود و از آن سخیف تر وهابی های امروز هستند که سجده بر یک کافر انجام می دهند.

آیت الله نوری همدانی در جمله ای زیبا فرمودند:در مسلک قلابی و خرافی وهابی‌ها در عربستان سعودی اگر در برابر گنبد و بارگاه امام و ائمه بایستی و زیارت‌نامه بخوانی شرک است ولی اگر بروی پیش اوباما به سجده بیفتی و تعظیم کنی شرکت نیست. بله از نظر شیوخ عرب تعظیم در برابر یک کافر عیب نیست ولی احترام به فرزند رسول خدا شرک است. قضاوت با شما؟

3- کشتن برادر دینی به خاطر یک غیر مسلمان

در زمان جاهلیت اعراب غارت و چپاول اموال یکدیگر را انجام می دادند تا خودشان ارتضاق کنند ولی امروز وهابی ها از آنها پست تر هستند چون برادر خود را می کشند تا آمریکا را خوشحال کنند. اینها مصداق حدیث از رسول خدا هستند که فرمود:بد مردمان كسي است كه فروخت آخرت خود را به عوض دنياي خود. و بدتر از اين كسي است كه فروخت آخرت خود را به دنياي ديگري؛ كه دين از او رفت و دنيا به دست ديگري رسيد. 

بسیاری از اعمال سخیف دیگری نیز از این قوم به کج رفته وجود دارد که شاید جای بحث در این برایش وجود نداشته باشد ولی قضاوت با شما آیا جاهلیت وهابی ها از جاهلیت اجدادشان پست تر نیست؟

نویسنده :
ابوالفضل رضایی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سرباز ولایت
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ تير ۱۳۹۲
0
بسیار پست ترند و آن را اثبات کرده اند