کد خبر: ۴۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۲
حاشیه های تمام نشدنی فوتبال لارستان

آیا آرامش به فوتبال لارستان باز می‌گردد؟

در این چند روزه اتفاقات تلخی در فوتبال لارستان افتاد. از استنکاف رئیس هیئت و شکستن قفل درب هیئت فوتبال تا موضع سکوت اداره ورزش و جوانان لارستان و ورود هیئت فوتبال استان!
به گزارش خبرنگار شیرازه از لارستان، پس از انتخاب یعقوب کامجو به ریاست هیئت فوتبال، اداره ورزش و جوانان لارستان طی نامه‌ای به محمدرضا زائر (رئیس سابق هیئت فوتبال) خواستار تحویل دادن تمام وسایل هیئت به کامجو می‌شود که زائر از پذیرفتن این موضوع پرهیز می‌کند.

اداره ورزش به همراه چند تن از افراد هیئت جدید فوتبال و نیروی انتظامی در ورزشگاه استادیوم تختی حضور می‌یابد و قفل درب هیئت فوتبال را می‌شکند.

از طرفی رئیس هیئت فوتبال استان فارس (آیت اللهی) در ادامه حمایت‌ها از زائر، با ارسال نامه‌ای شکستن قفل هیئات فوتبال لار را غیر قانونی عنوان می‌کند.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان تا به حال هیچ موضعی اتخاذ نکرده و هم‌چنان سکوت اختیار کرده است.

  در این بین ذکر چند نکته لازم است:

- بر هیچ کس پوشیده نیست که اختلافی که بین اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان است که یکی از طیبی و دیگری از زائر حمایت می‌کنند باعث عقب‌ افتادگی فوتبال لارستان شده است.

- هیئت جدید فوتبال در سایت هیئت از مشخص شدن اعضای جدید هیئت و قرعه‌کشی مسابقات جام رمضان خبر می‌دهد و از طرفی دیگر، هیئت سابق فوتبال با دادن اولتیماتوم به داوران و بازیکنان حق شرکت در مسابقات را به آنان نمی‌دهد و مسابقات را غیرقانونی می‌داند!

- آیت‌اللهی (رئیس هیئت فوتبال استان فارس) در نامه ارسالی به زائر آورده است: اداره کل ورزش و جوانان استان، هیچ‌گونه مجوزی در مورد مستقر نمودن افراد غیر مسئول در هیئت فوتبال صادر نکرده است و کما فی‌السابق، هیئت فوتبال ادامه کار خود را داشته باشد!

و این یعنی: یعقوب کامجو مورد قبول اداره کل و هیئت فوتبال استان نیست، زائر هم‌چنان به کار خود ادامه دهد و مهم‌تر از همه؛ انتخابات ریاست هیئت فوتبال که توسط اداره ورزش و جوانان لارستان برگزار شد یک «کار عبث» تلقی شده است و سکوت اداره ورزش و جوانان بر صحت این موضوع می افزاید.

در هر حال آنچه در این بین مهم است و البته از آن غفلت شده و به مانند گوشت قربانی درآمده سرنوشت ورزش فوتبال لارستان و جوانان و نوجوانانی است که در این شهرستان هوادار و حامی این رشته محبوب ورزشی هستند.
نظرات بینندگان