کد خبر: ۴۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
فرمانده سپاه ممسنی:

فضائل اخلاقی امام حسن(ع) الگو و سبک مناسبی برای زندگی است

همایش سالیانه مودت در شب میلاد با برکت امام حسن مجتبی علیه اسلام در سپاه ناحیه ممسنی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه از ممسنی، در این همایش کریم عباسی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی در این خصوص گفت: دین مقدس اسلام بر دوستی و مودت تاکید و تائید دارد در جامعه نیز برای ایجاد فضای محبت آمیز نگاه با مودت و دوستانه به همنوع خود لازم و ضروری است ما نیز با همین رویکرد و با همین هدف چنین برنامه هایی را با حضور فرماندهان و خانواده ی گرامیشان اجرا خواهیم کرد.

وی گفت: البته یکی از مهمترین مباحثی که در این برنامه های خانوادگی لازم و ضروری است پرداختن به سبک زندگی اسلامی است و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند. خوشبختانه این برنامه همزمان شده است با شب میلاد با برکت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام که خود الگوی مناسبی برای شیعیان و مرم جهان است.

فرمانده سپاه ممسنی افزود: امام حسن علیه السلام معروف به کریم اهل بیت هستند آن حضرت علاوه بر این که از نظر علم و زهد و ... زبان زد عام و خاص بوده اند در سخاوت و بخشندگی شهرت داشته اند و اینها از خصوصیات این بزرگوار بوده است و وجود حضرت آرامش دهنده ی دل ها بوده است. هیچ فردی از در کریم اهل بیت با دست خالی بر نمی گشت و امام حسن علیه السلام قبل از این که فرد مشکل خود را بگوید مشکل وی را حل می کرد.

وی در ادامه بیان داشت: فضائل اخلاقی فراوان این بزرگوار الگو و سبک زندگی مناسبی برای ماست یکی از نکات مهمی که در سبک زندگی حضرت وجود داشت موضوع حل مشکلات مردم و رسیدگی به امور جامعه بوده است و همواره در حل مشکلات پیش قدم بوده اند و روایات بسیار زیادی در این باره نقل شده است که شایسته است نسل جوان با مطالعه ی آن سبک زندگی مناسبی برای خود طراحی کند.

پایان گزارش /224224
نویسنده :
مهدی پور
برچسب ها: ممسنی
نظرات بینندگان