کد خبر: ۴۳۸۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد فارس به هاشمی رفسنجانی

مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان فارس در واکنش به انتشار خبر تغییرات گسترده در سطوح عالی مدیریتی دانشگاه آزاد طی نامه ای خطاب به هاشمی رفسنجانی، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از این موضوع ابراز نگرانی کرد.
به گزارش شیرازه، غریو نوشت: مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد استان فارس طی نامه ای خطاب به هاشمی رفسنجانی، رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی از انتشار خبر تغییرات گشترده در سطوح عالی مدیریتی دانشگاه آزاد ابراز نگرانی کرد.

متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

((مقام معظم رهبری))

يك ملت براى اينكه راحت زندگى كند، عزيز زندگى كند، با كرامت زندگى كند، احتياج دارد به قدرت. عامل اصلى كه به يك ملت اقتدارميبخشد،علم است. علم، هم ميتوانداقتدار اقتصادىايجاد كند، هم ميتواند اقتدار سياسى ايجاد كند، هم ميتواند آبرو و كرامت ملى براى يك ملت در چشم جهانيان به وجود بياورد. يك ملت عالم، دانا، توليد كنندهى علم، در چشم جامعهى بينالمللى و انسانها طبعاً با كرامت است.

محضرحضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

ریاست محترم هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم

همانطور که مستحضرید،دانشگاه آزاد اسلامی در پرتو حمایتها وعنایات ویژه بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تاسیس و درجهت نیل به آرمانهای انقلاب اسلامی فعالیت خود را آغازکرد .درادامه با حمایتهای مقام معظم رهبری وبا تلاش هیئت امنا به آنجا رسیده است که مقام اول تولید علم را در کشور کسب نماید.

بدون تردید مجموعه دانشگاه با ایجاد واحدهای کوچک وبزرگ نقش بی بدیلی درتوسعه علمی وفرهنگی مناطق مختلف کشور داشته است.

بدست آوردن چنین جایگاه تاثیر گذاری مرهون توصیه های حکیمانه رهبر معظم انقلاب،زحمات مدیران،اساتید،کارکنان و دانشجویان بوده است که با شاخص قرار دادن رهنمودهای معظم له،عقلانیت را سرلوحه ی رفتاردانشگاهی خویش قرار داده اند. استمرار پیشرفتهای علمی،فرهنگی واجتماعی مورد نظر درگرو دوری از تنش ها،کشمکش های سیاسی،سیاست زدگی و پرهیز از تصمیمات شتابزده سیاسی وحرکت بر مبنای عقلانیت،تدبیر و خرد جمعی است.

با آغاز سال تحصیلی دانشگاهها وحرکت برمسیرپیشرفتهای علمی و به اوج رساندن حماسه علمی که خود می تواند زمینه ساز تحقق حماسه اقتصادی باشد و همچنین شرایط حساس بین المللی و منطقه ای که دشمنان قسم خورده ی انقلاب اسلامی نگران پیشرفتهای ملت ایران هستند و در این راه مشکلات فراوانی را برای جلوگیری از رسیدن به رشد و تعالی آنان ایجاد نموده اند،

متاسفانه درچند روز اخیرخبر تغییرات درسطوح عالی مدیریت دانشگاه در برخی از خبرگزاری ها منتشر شده که مراتب نگرانی و دغدغه خاطر جامعه دانشگاهی را فراهم نموده است، لذا نیازمند آنست که اعضای محترم هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، شورای انقلاب فرهنگی ووزارت علوم، تحقیقات وفناوری به تقویت فضای توام با آرامش که لازمه ی محیط دانشگاهی می باشد، همت گمارند.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
1
دغدغه خاطر بعضی ها ! جریان برکناری رئیس قبلی دانشگاه آزادبرای شما دغدغه نداشت ولی ها دارد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
0
به شما چه ربطی دارد ؟
دانشجو
-
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
0
عزیز من شما که بی اطلاعید اظهار نظر نکنید.رییس قبلی که سیستم مافیایی راه انداخته بود.پرسنل واساتید اجازه اظهار نظر نداشتند.جو خفقان حاکم شده بو.ربطش به این عزیزان اینست که به فرمان امام خامنه ای دامه برکاته عمل میکنند که خواستار عدم انفعال جریانهای دانشجویی هستند
دانشجو
-
پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
0
لطفا تغییرات بی برنامه انجام ندهید که حاصلش پشیمانی خواهد بود.لطفا سیاسی بازی نکنید.