کد خبر: ۴۳۹۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۲

پرداخت وام به خانواده ايثارگران در سراسر كشور

وی افزود: همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) شاهد شروع به کار آزمایشی سیستم نرم افزاری مالی حسابداری کوثر بوده که به زودی و مقارن با ولادت حضرت امام رضا (ع) شاهد راه اندازی قطعی آن خواهیم بود.
به گزارش شیرازه به نقل از عصر ایران، مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد اعلام كرد: همزمان با ميلاد امام رضا(ع) تمامي ايثارگران عضو مي توانند در هر نقطه از كشور از طريق صندوق قرض الحسنه شاهد اقدام به درخواست وام كنند.

دکتر افشين سفاهن در گفتگو با مهر گفت: تمام اعضاء صندوق قرض الحسنه شاهد می توانند در هر نقطه از کشور برای دریافت وام اقدام کنند چرا كه با راه اندازی سیستم نرم افزاری مالی حسابداری کوثر ارائه خدامت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزز حذف و همه اعضاء صندوق قرض الحسنه شاهد می توانند با مراجعه به مناطق این صندوق در بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور برای دریافت وام قرض الحسنه طبق ضوابط اقدام نمایند.

وی افزود: همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) شاهد شروع به کار آزمایشی سیستم نرم افزاری مالی حسابداری کوثر بوده که به زودی و  مقارن با ولادت حضرت امام رضا (ع) شاهد راه اندازی قطعی آن خواهیم بود.

سفاهن راه اندازی سیستم جدید مالی و حسابداری صندوق قرض الحسنه را یکی از مهمترین اتفاقات 20 ساله حیات صندوق برشمرد و گفت: حذف مرزهای جغرافیایی و ارتقاء سطح کیفی خدمات از جمله اهداف این طرح بوده که در کل مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران بی نظیر است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سيد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
0
من يك فرزند شهيدم
با اين حرف ها فقط خانواده هاشون رو كوچيك ميكنيدو از خودتو بيزار
هر كس اينارو ميبينه فك ميكنه1000 جور وام ميدن به ايثارگران و 1000 جور پورسانت
فقط باكاراتون بدنامي ميارين واسه ماها
2 سال پيش يه رالي خانواده شهدا برگزار شد كه هر كي تبليغشو تو تلويزيون ديده بود به من ميگفت خوش به حالتون و خوب بهتون ميرسن خوب واستون رالي هم ميذارن و از اين حرفا
ما هم هر چي رفتين بين دوستاي خانواده شهيدمون گشتيم ديديم هيشكي از اين رالي اصلا خبر نداشته و يه مشت از كارمنداي بنياد به اسم شهدا و خانواده هاشون خوردن.................
..................
ميگين نه نظرسنجي كنيد
فقط بدناميش واسه ماهاست
مث ماه رمضون امسال كه بنده خدا اقاي ايماني خانواده شهدا رو افطار دعوت كرده بود تو مجتمع علوم پزشكي غافل از اينكه اينايي كه اومدن غير از من و چند تاي ديگه همه كارمند بنياد شهيدن
شيرازه جان تو رو خدا اين حرفا رو بگو
خواستي سندم واست رو ميكنم كه كيا بودن
سيد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
0
شيرازه اين تن بميره پيام قبلي رو كه گذاشتن تاييد كن
چرا نيمخوايد قبول كنيد بنياد شهيد پدر ايثارگران رو در اورده و هييييييچ كاري نميكنه واسشون
رهی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
0
منم با دونفر قبلی کاملن موفقم....
اصلن هیچ خبری نیس..فقط الکی الکی تبلیغات میشه..
والا ما که 20 ساله ازین بنیاد و ستاد هیچی دریافت نکردیم....همش دروغه