کد خبر: ۴۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۳ - ۰۸ مهر ۱۳۹۲

نمایندگان شورای شهر در ادارات شیراز تعیین شدند

با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، نمایندگان شورا در سازمان‌های زیرمجموعه کمیسیون‌ها در شهرداری و ادارات این شهر انتخاب شدند.

به گزارش شیرازه، امشب در هفتمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر، ابراهیم شعرا به عنوان نماینده شورا در قطار شهری، سازمان احیای بافت فرسوده و کمیته بررسی ارائه راهکار در مورد اعطای تسهیلات به بازسازی بافت فرسوده انتخاب شد.

براین اساس، بیژن زارعی به عنوان نماینده شورا در سازمان مدیریت پسماند انتخاب شد.

شبیر زارع خفری به عنوان نماینده شورا در هیئت ترک مناقصه و مزایده موضوع بند «و» و ماده 84 قانون محاسبات عمومی کشور معرفی و رضا محمدیان نماینده شورا در سازمان عمران شهرداری شد.

بیژن زارعی همچنین نماینده شورا در اجرای مواد 11 و 12 آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها شد.

محمدرضا هاجری، نماینده شورا در سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و آتش‌نشانی شیراز و سعید سیف، نماینده شورا در آرامستان‌ها شد.

رضا محمدیان در انتخابی دیگر نمایندگی شورا در سازمان پایانه‌های مسافربری را نیز بر عهده گرفت.

علی راستگو، نماینده شورا در سازمان خدمات موتوری، محمد حق‌نگر، نماینده شورا در کمیسیون بند «ب» ماده هفت قانون حفظ و گسترش فضای سبز در مورد قطع اشجار شد.

زهرا یقطین، نمایندگی شورا در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری را بر عهده گرفت و شبیر زارع در عنوانی دیگر نماینده شورا در اجرای تبصره پنج ماده 96 قانون شهرداری‌ها شد.

غلامعلی ترابی نماینده شورا در کمیته اجرای زیباسازی واحدهای صنفی و ناظر در سازمان تاسیسات و زیباسازی و زین‌العابدین عرب نماینده شورا در کمیته رسیدگی به تخلفات و حل اختلاف در بخش خصوصی سازمان اتوبوسرانی شد.

محمد تقی تذروی نمایندگی شورا در هیئت انضباطی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی را بر عهده گرفت و سید احسان اصنافی نماینده شورا در شورای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهری شد.

نماینده شورا در مجمع مشورتی کلان‌شهرها محمود رضا طالبان و محمد رضا هاجری خواهند بود و محسن معین در سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی حضور خواهد داشت.

بهرام پارسایی نماینده شورا در سازمان پارک‌ها و فضای سبز و محمدرضا دیهیمی به اتفاق غلام مهدی حقدل در ستاد آبادگری باغات حضور خواهند داشت.

شبیر زارع خفری در کمیته اجرائی تبصره دو ماده 54 تعیین ارزش اجاره املاک نیز حضور داشته و غلام مهدی حقدل در کمیسیون نظارت بازرگانی نماینده شورا خواهد بود.

زین‌العابدین عرب در شوراهای حل اختلاف دادگستری و شورای آموزش و پرورش شهرستان شیراز نیز فعالیت کرده و علی راستگو در جلسات زیرگروه بهزیستی و امور اجتماعی نماینده خواهد بود.

بیژن زارعی در کمیسیون تقویم املاک موضوع ماده 64 قانون مالیات‌های مستقیم و محمدتقی تذروی در معاونت اجتماعی و ارشاد نیروی انتظامی حضور می‌یابند.

غلام مهدی حقدل، نماینده شورا در کمیته مبارزه با مواد مخدر، علی راستگو نماینده شورا در کمیسیون کاهش آسیب‌های اجتماعی و غلامعلی ترابی نماینده شورا در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج شورای عالی شهرسازی و معماری خواهند بود.

منیع: فارس

نظرات بینندگان