کد خبر: ۴۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۲
امام جمعه شیراز:

ستاد احیای امر به معروف استان بر مراکز تولید و توزیع پوشاک نظارت کند

امام جمعه شیراز گفت: گروهی در اتاق‌های فکر لباس‌های نامناسب را طراحی و تولیدکنندگان، این طرح‌ها را تولید و آنها را وارد بازار مصرف می‌کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس اظهار داشت: مسئله حجاب و عفاف مورد عنایت رئیس جمهور نیز بوده است و ادارات و سازمان‌ها موظفند شرایط را برای برقراری حجاب و عفاف فراهم کنند.

امام جمعه شیراز ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که صحن جامعه به تذکر لسانی عادت کنند و افراد نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت نباشند و ما باید برای تحقق این مهم متمرکز شویم و در راستای آن برنامه‌سازی کنیم.

ایمانی با تاکید بر ضرورت بازسازی سیستم تشکیلاتی و چارت‌های سازمانی ستادهای احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌های این استان، تصریح کرد: باید به جد ستادهای شهرستان‌ها و کلان‌شهر شیراز مورد توجه باشد چراکه فعال بودن ستادهای شهرستان‌ها باعث پویایی ستاد این استان نیز می‌شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس بیان داشت: در بعضی از هتل‌های شیراز فضا بسیار ناامن است و به خاطر وضع نامناسب حجاب، افراد مذهبی نمی‌توانند در این‌گونه هتل‌ها حضور یابند و این مشکل باید به جد پیگیری شود.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه گروهی در اتاق‌های فکر لباس‌های نامناسب را طراحی و تولیدکنندگان، این طرح‌ها را تولید و این لباس‌ها را وارد بازار مصرف کنند، خاطرنشان کرد: لباس‌های نامناسب و بدحجابی باعث گسترش فساد در جامعه می‌شود و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان باید بر مراکز تولید و توزیع پوشاک نظارت کند و از این طریق مانع گسترش فساد در جامعه شود.


نظرات بینندگان