کد خبر: ۴۶۱۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۲
فرمانده سپاه فجر:

امسال باشکوه ترین مراسم 13 آبان را برگزار می کنیم

فعلا کسانی که این گونه بحث ها را مطرح می کنند دوست خطابشان می کنیم و این سخنانشان را پای حواس پرتی آنها می گذاریم اما بدانند این تسامح حد و مرزی دارد.
به گزارش شیرازه، سردار غیب پرور در جمع برخی از سادات شیراز با اشاره به این که امسال با شکوه ترین 13 آبان بعد از انقلاب را برگزار می کنیم، گفت: مرگ بر آمریکا یک نماد، یک سنبل و یک شعار است و این نماد در واقع بغضی است در گلوی یک ملت مظلوم آماده ترکیدن است.

سایت تنویر گزارش داد روز گذشته فرمانده سپاه فجر با اشاره مباحثی که این روز ها مبنی بر تعامل با دولت آمریکا مطرح می شود گفت: اخیرا برخی می گویند که فتیله ضدیت با آمریکا را باید پایین کشید. در این رابطه به کسانی که دلشان غش می رود می گویم که باید دو ملاحظه را در نظر داشته باشید. اول اینکه یا باید با آمریکا دوست و برادر شویم که این یعنی گذشتن از اسلام، امام حسین(ع) و 200 هزار شهیدی که داده ایم یا باید رئیس جمهور آمریکا مسلمان شود که این امر نیز بعید است.

سردار غلامحسین غیب پرور گفت: فرزندان انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری بی غیرت نیستند که چشم خود را روی اصول و مبانی دینی و اعتقادیشان ببندند.

وی اضافه کرد: فعلا کسانی که این گونه بحث ها را مطرح می کنند دوست خطابشان می کنیم و این سخنانشان را پای حواس پرتی آنها می گذاریم اما بدانند این تسامح حد و مرزی دارد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه از نشان های اهل بصیرت دشمن شناسی و به موقع عمل کردن و به اندازه عمل کردن است گفت: بحث رابطه با آمریکا متولی دارد. وقتی می گوییم ولایت مداری و ولایت پذیری صحنه ی عمل آن همین جاست تا جایی که رهبری اجازه فرمودند باید حرکت کرد.

وی افزود: فردی که 80 سال سن دارد باید نگاهش جای دیگری باشد نه در این عالم، عاقبت بخیری از آن کسانی است که با ولایت حرکت کنند نه جلوتر و نه عقب تر.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: مرگ بر آمریکا یک نماد، یک سنبل و یک شعار است و این نماد در واقع بغضی است در گلوی یک ملت مظلوم آماده ترکیدن است.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز تسخیر لانه جاسوسی افزود: 13 آبان امسال با شکوه ترین 13 آبان بعد از انقلاب را برگزار می کنیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروندs
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲
1
عدم درگیری با یک کشور چه ربطی به اسلام و امام حسین دارد بعلاوه در تعاملات بین المللی لزومی ندارد برای آنکه دو کشور با هم درگیر نشوند مجبور شوند دین خود را عوض کنند!
میتوانیم با آمریکا رابطه برقرار نکنیم اما ناسزا هم به آمریکائیان نگوییم اما هنوز کسی به ما پاسخ نداده چرا چند میلیون ایرانی در آمریکا زندگی میکنند اما هیچ آمریکایی در ایران نیست!