کد خبر: ۴۷۴۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۲

انتقاد شدید فرمانده نیروی انتظامی فارس به برخی اعضای شورای شهر شیراز

فرمانده انتظامي فارس از رياست شوراي اسلامي شيراز خواست نگذارد بعضی افراد با طرح مسائل تفرقه انگیز، ذهن و فكر مسئولان را مشغول بازي هاي سياسي و جناحي نكنند.
فرمانده انتظامي فارس با انتقاد از برخی اظهارنظرها در شورای شهر شیراز گفت: شوراي شهر شيراز با تركيبي از افراد مخلص آمده اند تا شهري در شأن سومين حرم اهل بيت (ع)داشته باشيم و با طرح مسائل تفرقه انگيز ذهن و فكر مسئولان را مشغول بازيهاي سياسي و جناحي نكنند.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر سردار سیروس سجاديان ادامه داد: بعضي از افراد نبايد با افراطي گري در اظهار نظرهاي شخصي خود، وجهه اين افراد را كه با روحيه جهادي مي خواهند كار انجام دهند، خراب كنند.

وي اظهار كرد: براي خدمتگزاري به مردم و برقراري تعامل، همفكري و همكاري گزينه اي بهتر از تعادل فكري، منطقي و دوري از افراط و تفريط نمي توان پيدا كرد.

فرمانده انتظامي فارس بيان كرد: مديريت واحد شهري، صرفا" متوجه شهرداري نيست، همه سازمان ها و نهادها بايد با تعامل و همكاري، مديريت واحد شهري را كه ارائه دهنده خدمات همه جانبه به مردم مي باشد را فراهم كنند و به شهرداري كمك كنند بتواند خواسته هاي مردم را تحقق بخشد.

سردار سجاديان تأكيد كرد: فرماندهي انتظامي استان فارس همچنان گذشته آماده هرگونه همكاري با خدمتگزاران و مسئولين شهر شيراز و بويژه شهرداري بوده و خواهد بود.

وي از رياست شوراي اسلامي شيراز و همچنين شهردار خواست نگذارنند بعضي از افراد با طرح مسائل تفرقه انگيز، مانع خدمت گزاري به مردم شوند و با طرح اينگونه مسائل ذهن و فكر مسئولان را مشغول بازي هاي سياسي و جناحي نكنند.

فرمانده انتظامي فارس تصريح كرد: خدمت كردن براي مردم نبايد جناحي، حزبي و سياسي باشد، زيرا آحاد جامعه از همه گروه ها، احزاب و اديان و ... هستند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آرش
-
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۲
0
فرمانده انتظامي بايستي ازامنييت بگويدواقدامات انجام شده خودش .
هادی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۲
0
اعتراض کاملا بحق و بجا بود