کد خبر: ۴۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۲
طی نامه‌ای صورت گرفت

تقدیر دانشجویان علوم پزشکی شیراز از وزیر بهداشت

مجموعه‌های مختلف دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به دلیل ابقای دکتر ایمانیه در سمت ریاست این دانشگاه، از او تقدیر کردند.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، مجموعه‌های مختلف دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به دلیل ابقای دکتر ایمانیه در سمت ریاست این دانشگاه، از او تقدیر کردند. در این نامه که یک نسخه از آن در اختیار شیرازه قرار گرفته، آمده است: « ما تشکل‌ها و کانون‌‌های دانشجویی از شما کمال تشکر و سپاس‌گزاری را داریم که با تدبیری نیکو و درایتی خاص این مدیر دلسوز را برای مجموعه علوم پزشکی و استان فارس حفظ نمودید و امیدواریم که همیشه این روحیه عالی را در خدمت‌گزاری به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشید.»

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم

به طور حتم یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های موجود در کشور که نقش چشم‌گیری در زندگی ملت عزیز ما دارد، شبکه بهداشت و درمان است و بس واضح است که هیچ مجموعه‌ای به سوی اهداف و برنامه‌های متعالی خویش پیش نمی‌رود مگر آن‌که رهبر و مدیری فرزانه در راس آن باشد.

از سوی دیگر به فرموده‌ی امام روح‌الله دانشگاه‌ها از ارکان اساسی پیشرفت نظام و مبدا تحولات هستند که اگر لغزشی در آن‌ها اتفاق افتد، چه بسا تعالی جامعه انحرافی گردد.

استان فارس به عنوان استانی که طبق فرموده رهبری باید همیشه در قله باشد و شیراز به عنوان پنجمین کلانشهر کشور و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاهی که همیشه در عالی‌ترین سطح در بین دانشگاه‌های کشور بوده است، در این شرایط حساس کشور نیازمند مدیرانی هست که علاوه بر تجربه و تخصص در کار خود دارای روحیه انقلابی نیز باشد تا بتواند به بهترین نحو، جامعه و مجموعه خود را در مسیر پیشرفت پیش برد.

دکتر ایمانیه یکی از این‌گونه مدیران است که حتی در شرایطی که تخریب‌های بی‌انصافانه ی عده‌ای محدود علیه ایشان به اوج خود رسیده بود، با تمام وجود به تلاش خود ادامه دادند و همانند سابقه‌ی چشم‌گیرشان با روحیه بازی که همیشه از ایشان سراغ داشتیم،‌ کشتی بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه‌ی سلامت استان را سکانداری نمودند.

ما تشکل‌ها و کانون‌‌های دانشجویی از شما کمال تشکر و سپاس‌گزاری را داریم که با تدبیری نیکو و درایتی خاص این مدیر دلسوز را برای مجموعه علوم پزشکی و استان فارس حفظ نمودید و امیدواریم که همیشه این روحیه عالی را در خدمت‌گزاری به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشید.



برای مشاهده نامه با سایز بزرگ‌تر،‌ روی عکس کلیک کنید


نظرات بینندگان