کد خبر: ۴۷۸۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۲
پس از چندین جلسه؛

بالاخره استاندار فارس در یک «تودیع و معارفه» حاضر شد

سید محمد احمدی دیروز شخصا به معارفه معصومه دستغیب رفت تا نشان دهد که اولویت خاصی برای مسائل زنان قائل است.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه؛ دیروز عصر، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید امور بانوان استانداری فارس در حالی برگزار شد که استاندار فارس هم در آن حضور داشت.
در تودیع و معارفه‌هایی که تا کنون برگزار شده بود، این فیروزآبادی معاون سیاسی امنیتی استاندار سابق و البته فعلی بود که به عنوان بالاترین مقام در آن‌ها حضور می‌یافت. اما دیروز سید محمد احمدی دیروز شخصا به معارفه معصومه دستغیب رفت تا نشان دهد که اولویت خاصی برای مسائل زنان قائل است. او در این مراسم گفت: بهره‌گيري از دانش روز و دور شدن از تفكرات غير ارزشي در حوزه خانواده عاملي مهم براي، خروج از بحران‌هاي اجتماعي است. احمدی با اشاره به  مباحثي مانند افزايش طلاق، بالا رفتن سن ازدواج و مشكلات بزهكاري، گفت که این موارد بايد مورد توجه دست اندر كاران و كارشناسان اجتماعي قرار گيرد چرا که اكنون خانواده ها به مشاوراني مطمئن و گره گشا نيازمند هستند.

استاندار فارس البته در این جلسه به مسائل هسته‌ای هم گریزی زد و با اشاره به دست آوردهاي مثبت تيم مذاكره كننده هسته‌اي كشور اضافه كرد: با حمايت رهبر معظم انقلاب، به نتايج اميدوار كننده‌اي دست يافته‌ايم و اين حركت در حل بسياري از موانع اجرايي كشور، گره‌گشا خواهد بود.

این جلسه با تقدیر از ناهید شمس مدیرکل پیشین امور بانوان و خانواده استانداری فارس و معرفی معصومه دستغیب به عنوان مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری فارس پایان یافت.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲
0
جالبه شخصی رو مسئول امور بانوان و خانواده قرار دادند که هنوز خودش با این سن ازدواج نکرده است
خدا به داد خانواده در استان برسه