کد خبر: ۴۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۲
نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس:

آغاز برخی طرح ها که به اتمام نمی رسند کار صحیحی نیست

باید طرح هایی انتخاب شوند که مستمر هستند و باید بررسی شود که از طرح های اجرا شده کدام یک برای دانش آموزان تاثیر بیشتری داشته است و یا با شرایط امروز مملکت تناسب دارد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبرمعظم انقلاب در فارس، جلسه کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش با حضور حضرت آیت الله ایمانی برگزار شد. نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اظهار داشت: باید حسن شهرت مدارس امین در بین مردم و دانش آموزان حفظ شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس با تاکید بر لزوم حمایت تمام دستگاه ها جهت شناسایی طرح های فراگیر و ماندگار که توسط کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش اجرا گردیده، بیان داشت: مدارس امین از پشتوانه خوبی بین مردم برخوردار هستند و خوشبختانه والدین مدارس امین را برای فرزندان خود امین می دانند.

امام جمعه شیراز افزود: باید مدارس امین بیشتر از پیش مورد توجه قرار گیرند و باید این حسن شهرت مدارس امین در بین مردم و دانش آموزان حفظ شود.

 آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه بعضی از طرح های معنوی و دینی در آموزش و پرورش نیمه تمام رها شده اند فرمودند: باید طرح هایی انتخاب شوند که مستمر هستند و باید بررسی شود که از طرح های اجرا شده کدام یک برای دانش آموزان تاثیر بیشتری داشته است و یا با شرایط امروز مملکت تناسب دارد.

حضرت آیت الله ایمانی کارِ کمِ پایدار را بهتر از فراوان ناپایدار دانست و خاطر نشان ساخت: آغاز برخی طرح ها که به اتمام نمی رسند کار صحیحی نیست.

نظرات بینندگان