کد خبر: ۴۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۲

چینی ها پروژه راه آهن شیراز- بندرعباس را می سازند

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس گفت: در حال حاضر 3000 پروژه عمرانی در فارس وجود دارد که بخشی از آن در حال بهره برداری بوده و بخشی نیز به دلیل کمبود اعتبارات و منابع مالی باقی مانده است
به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا صحرائیان با بیان اینکه اولویت برنامه های استانداری فارس پروژه هایی است که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه پروژه های نیمه تمام و دیگر طرح های عمرانی با مشارکت سرمایه گذاران حاصل می شود.

وی با اشاره به روند اجرای پروژه راه آهن شیراز- جهرم- لار- بندرعباس نیز گفت: این پروژه با سرمایه گذاری خارجی از کشور چین از سر گرفته می شود.

مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس با اشاره به لزوم توجه ویژه به بافت فرسوده شهری بیان کرد: در صورت عدم توجه به بافت فرسوده، خدمت رسانی در زمان بروز حوادث احتمالی با مشکل روبه رو می شود.

وی با اشاره به تغییر رویه در اجرای بیمه اجباری کارگران ساختمانی تصریح کرد: مشکل بیمه کارگران ساختمانی در این زمینه از محل اعتبارات کلان سازمان شهرداری ها مرتفع شده است.

شهردار پیشین جهرم با اشاره به لزوم بهسازی ورودی های شهرستان ها، بیان کرد: شهر جهرم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و 3 ورودی این شهر نیز باید بازسازی شود
نظرات بینندگان