کد خبر: ۴۸۲۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۲

فیروزآبادی دولت روحانی را برآمده از حماسه سیاسی دانست!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دولت تدبیر و امید برآمده از حماسه سیاسی مد نظر رهبرمعظم انقلاب است که در 24 خرداد رقم خورد.
کمال فیروزآبادی، شامگاه شنبه درآیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان آباده افزود: حرکت عظیم مردم درآن انتخابات تاریخی و رای به دولت تدبیروامید جایگاه ایران اسلامی را درعرصه های بین المللی ارتقا بخشید.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا وی ادامه داد: امروزباید به دنبال تحقق حماسه سیاسی تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق حماسه اقتصادی به کار گیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:نظام جمهوری اسلامی همواره به عنوان سرمشق و الگوی دیگرکشورهای دنیا مطرح بوده و توانسته که در بسیاری از بخش ها پیشرفت کند.

فیروزآبادی، با اشاره به دستاوردهای کشوردربخش های علمی و صنعتی افزود: ایثارگری های شهدا و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب ازجمله رموز موفقیت ما در بخش های مختلف است و به همین سبب باید برای فتح قله های اقتصادی تلاش موثرتری داشته باشیم.

وی، مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی را از نیازهای اصلی پیشرفت اقتصادی دانست و ادامه داد: دولت تدبیر و امید با ایجاد زیرساخت های لازم، زمینه حضور بخش خصوصی را فراهم کرده است.

او اظهار کرد: برای تحقق این مهم باید تلاش کنیم تا ظرفیت ها و قابلیت های موجود درسایرشهرستان های استان فارس را فعال کنیم.

دراین آیین محمدرضا زارع به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آباده معرفی و از خدمات سرپرست پیشین این فرمانداری قدردانی شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲
0
اما ایشان که..........
بنظر می رسد ایشان همدرس یکی از نمایندگان محترم شیراز بوده اند چون اصول سیاست! را مثل مشارالیه تقریر می کنند!