کد خبر: ۴۸۳۶۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۱۹ آذر ۱۳۹۲

از کتاب خاطرات کارکنان و مدیران یک پالایشگاه در دوران دفاع مقدس رونمایی شد+ عکس

کتاب آتش نشین ها، مجموعه خاطرات و مصاحبه ی، کارکنان و مدیران ارشد پالایشگاه پارسیان از دوران دفاع مقدس با حضور مسئولین در پالایشگاه گاز پارسیان رونمایی شد

 به گزارش شیرازه به نقل از لامرود، کتاب «آتش نشین ها» مجموعه خاطرات و مصاحبه ی کارکنان و مدیران ارشد پالایشگاه پارسیان از دوران جنگ و دفاع مقدس است. این مجموعه در یک جلد کتاب از ایثارگران، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدایی سخن گفته است که هر کدام به نوعی در این جبهه و مقاومت و مقابله با تجاوزات دشمن در صنعت عظیم نفت و گاز کشور سهیم بوده اند.

هر کدام از ایثارگران و همسنگران شهدا از کسانی نام برده اند، که تاکنون در اوج مظلومیت و گمنامی بوده و از آنان کمتر یاد شده است.

مراسم رونمایی کتاب روز دوشنبه 18 آذر در نمازخانه پالایشگاه پارسیان با شرکت مسئولین و مدیران شهرستان مهر، کارکنان پالایشگاه و ایثارگران انجام گرفت.


 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲
0
پالایشگاه پارسیان شهرستان مهر
دوستدار شهداوایثارگران
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲
0
سلام ودرودخدا بر دلاورمردان عرصه ی جهاد وایثار .ان تلاشگران وجهادگران پالایشگاه پارسیان بخصوص مدیر عامل بزرگوار وهمکاران ایشان بویژه دوست عزیزم حاج غلام مرادی که این اقدام اوونویسنگان ودست اندر کاران بهترین روش زنده نگه داشتن وانتقال فرهنگ ایثار ورشادت وشهادت ومعرفی گمنامان عرصه ی رزم وجهاد است .احسنت برشما. تبارک الله
بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲
0
با عرض سلام و تبریک به همه دست اندرکاران پالایشگاه علی الخصوص برادر بسیجی و نویسنده مخلص و گمنام سید مجتبی هاشمی که با همه بی مهری ها این اثر ماندگار را به جامعه ایثارگران تقدیم کرد. امید است شاهد کارهای دیگر این برادر عزیز باشیم.
سید مجتبی
با تشکر از بسیجی عزیز.. بنده کاری نکردم زحمات جناب آقای مهندس نوروزی و علاقه ایثارگران این اثر را به وجود آورد.
زلفی گل
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲
0
سید.. دستت درد نکنه سکه ها حلالت.
با تشکر از تقدیر پالایشگاه از آقای هاشمی