کد خبر: ۴۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۲

نخستین کانون بسیج رسانه کشور در شیراز افتتاح شد

کانون بسیج رسانه وظیفه دارد انجمن‌هایی در جامعه هدف خود ساماندهی کند و انجمن‌های هشت‌گانه و همچنین 6 کارگروه را سازماندهی کند و به یاری خدا یکی از پیشتازترین کانون‌های بسیج رسانه در کشور باشد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، در مراسمی که با حضور سعید کوشکی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس و جمعی از اصحاب رسانه این استان در شیراز برگزار شد، نخستین کانون بسیج رسانه کشور افتتاح شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس در این مراسم گفت:‌ هر سازمانی برای اینکه پویایی خود را حفظ کند به توسعه و تقویت نیاز دارد و سازمان بسیج استان فارس نیز که بیش از یکسال و نیم از عمر آن می‌گذرد، از این امر مستثنی نیست و در ساختار و تشکیلات خود توسعه می‌یابد.

اسماعیل قزلسفلی، افزود: این سازمان جهت سازمان‌دهی، حفظ انسجام، هم‌افزایی و هماهنگی رسانه‌های فارس با هدف جذب حداکثری در راستای تحقق بسیج ده‌ها میلیونی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه‌های حضور رسانه‌ها در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی،‌ اقتصادی، فرهنگی و... از جمله اهداف تشکیل این سازمان است ضمن اینکه وظیفه تشکیل و تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمن را بر عهده دارد.

ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، حفظ و گسترش تفکر بسیجی از دیگر مواردی بود مسئول سازمان بسیج رسانه فارس به عنوان وظایف سازمان از آن‌ها یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کانون بسیج رسانه وظیفه دارد انجمن‌هایی در جامعه هدف خود ساماندهی کند و انجمن‌های هشت‌گانه و همچنین 6 کارگروه را سازماندهی کند و به یاری خدا یکی از پیشتازترین کانون‌های بسیج رسانه در کشور باشد.

قزلسفلی عنوان کرد: جامعه رسانه‌ای فارس که بعد از تهران بیشترین تعداد رسانه را در خورد جای داده است، بسیار منجسم و همدل با همان رقابت‌های همیشگی دل در گرو نظام و برای اهداف نظام تلاش می‌کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه فارس با تأکید بر اینکه انسجام رسانه‌ای فارس باید حفظ شود، گفت: تمامی رسانه‌ها در پیشبرد اهداف نظام نقش ایفا می‌کنند و باید از ظرفیت حداکثری رسانه‌ها در این استان استفاده شود.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: 21 دی‌ماه روز بسیج رسانه نامیده شده است و در این روز در صورتی که منشور اخلاقی بسیج رسانه‌ تدوین شده باشد، از آن رونمایی خواهد شد.

قزلسفلی تأکید کرد: ظرفیت رسانه‌ای استان فارس به گونه‌ای است که می‌توان مرکز آموزش رسانه‌ای جنوب کشور را در شیراز راه‌اندازی کرد زیرا آنچه امروز ضرورت دارد، توانمندسازی اعضای رسانه و پرورش نیرو جهت رسیدن به جامعه رسانه‌ای مطلوب است.

در این مراسم میلاد امیری‌نژاد طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فجر استان فارس به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه شیراز معرفی شد.
انتهای پیام/523/4
نظرات بینندگان