کد خبر: ۴۸۴۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۱ آذر ۱۳۹۲

استاندار فارس: كاملاً از عملكرد صدا و سيماي فارس راضي‌ام

استاندار فارس گفت: كاملاً از عملكرد صدا و سيماي مركز فارس راضي هستيم و رضايت خود و مردم استان را به مديران عالي اين سازمان اعلام خواهيم كرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، دكتر سيد محمد احمدي در ديدار با مديران صدا و سيماي مركز فارس با بيان اين كه در بازديد از صدا و سيماي مركز فارس سختي فعاليت هاي كاركنان اين مركز و دقت آنان در توليداتشان را از نزديك لمس كردم، اظهار داشت: جلسه با مسئولان صدا و سيماي مركز فارس به دليل بررسي مسائل فرهنگي استان جزء بهترين جلسات به شمار مي رود.

وي با اشاره به اين كه بودجه دولتي به صورت انقباضي تنظيم شده و در سال جاري شاهد كاهش 60 درصدي نسبت به سال گذشته است، خاطر نشان كرد: در حد توان و مقدورات استان تلاش خواهيم كرد صدا و سيماي مركز فارس را پشتيباني كنيم.

وي همچنين خواستار توجه ويژه فرمانداران به موضوع گسترش فعاليت هاي صدا و سيماي مركز فارس در شهرستان ها شد.

نماينده عالي دولت در استان فارس توجه به آگاه سازي مردم و به كارگيري پدافند غيرعامل در بحران ها توسط صدا و سيماي مركز فارس را با اهميت برشمرد و افزود: براي كاهش سطح جرائم و جلب رضايت مردم نياز به كار كارشناسي در حوزه هاي فرهنگي و رسانه اي داريم.

استاندار فارس با بيان اين كه انتظار داريم صدا و سيماي مركز فارس كمك به پيشرفت استان و تحقق برنامه هاي دولت تدبير و اميد را مورد توجه قرار دهد، اظهار داشت: صدا و سيماي مركز فارس به عنوان مركز برتر كشور مي تواند كمك شايان توجهي به حل مسائل استان و ايجاد همدلي بيشتر و جلب مشاركت مردم كند.

در اين جلسه مديركل صدا و سيماي مركز فارس با بيان اين كه اين مركز براي خدمت در راستاي اهداف نظام اسلامي و برنامه هاي دولت آمادگي كامل دارد، اظهارد اشت: برنامه هاي پربيننده اين مركز با مخاطبان ملي و بين المللي، مي تواند قدرت تحرك و مطالبه گري بالاتري را براي مديران استان به ايجاد كند.

محمد باقر كشفي با بيان اين كه استان فارس داراي ظرفيت هاي فراواني در زمينه هاي ديني، گردشگري، پزشكي و دانشگاهي است، از تلاش هاي اين مركز براي معرفي اين قابليت ها در برنامه هاي توليدي اين مركز خبر داد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۲
0
آقای استاندار صبرکن عرقت خشک شود بعد هم شمانماینده دولتی نه ملت!