کد خبر: ۴۸۵۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲

حضور مشاور ظریف در دانشگاه شیراز؛ از مایه گذاشتن از رهبری تا ترک جلسه پرسش و پاسخ

اکثر دانشجویان سوال کننده به متوازن نبودن توافق نامه و زیر میز زدن آمریکا و کشورهای مذاکره کننده بعد از توافق اشاره میکردند
به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی شیـــرازه شامگاه شنبه 23 آذر بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز برنامه ای با عنوان "تبیین توافق نامه 5+1 در ژنو" به همراه پرسش و پاسخ دانشجویی به دعوت از دکتر علی خرم (مشاور دکتر ظریف) اقدام کردند. پیش از این علی خرم دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز جهت مناظره با دکتر علی باقری (معاون دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی) را نپذیرفته بود.

غریو گزارش داد: در حالیکه دانشجویان حاضر در تالار فجر دانشگاه شیراز همه سالن را پر کرده بودند وی پس از سخنرانی بیش از 30 دقیقه ای خود به جواب دادن به پرسش های دانشجویان پرداخت. پس از پرسش های صریح دانشجویان درمخالفت با توافقنامه ژنو به درخواست آقای خرم که گفت "اجازه دهید از طیف مخالف شما هم صحبت کنند" یکی از دانشجویان خارج از نوبت به موافقت با توافق نامه هسته ای پرداخت. پس از وی و با توجه به کسانی که نام نویسی کرده بودند باز هم یکی از مخالفان توافق نامه ژنو به پرسش پرداخت که علی خرم حین صحبت های وی جلسه را ترک کرد.

اکثر دانشجویان سوال کننده به متوازن نبودن توافق نامه و زیر میز زدن آمریکا و کشورهای مذاکره کننده بعد از توافق اشاره میکردند و با بیان مصادیق تحریم جدید خواستار پاسخ گویی وی بودند. وی تاکید میکرد که نگران توافق نباشید و کار حقوقی را به حقوق دانها بسپارید.

علی خرم حین سخنرانی خود بارها تاکید میکرد که تمام متن توافق نامه با رهبری هماهنگ شده بود و رهبری پیش از موافقت نامه آن را کاملا و کلمه به کلمه تایید کردند که دانشجویان در پاسخ صحبت های وی ابراز کردند که رهبری یک روز پیش از مذاکرات و در دیدار با بسیجیان اعلام کرده بود که "بنده در جزئیات مذاکرات دخالت نمیکنم و فقط خطوط قرمز را مشخص خواهم کرد" که مشاور ظریف در پاسخ اعلام کرد "از رهبری نظام برای خود مایه نگذارید" که دانشجوی حاضر در پشت تریبون اعلام کرد که "شما خودتان از رهبری مایه نگذارید" که پس از این صحبت ها دکتر خرم در میان اعتراض دانشجویان جلسه را ترک کرد.

وی پس از اعتراض دانشجویان اعلام کرد که "از پرواز جا می مانم" در حالیکه با هماهنگی های صورت گرفته با حفاظت فرودگاه شهید دستغیب شیراز کارت پرواز ایشان دریافت شده بود و تا زمان پرواز بیش از 40 دقیقه زمان باقی بود و این موضوع بارها توسط مجری جلسه تاکید و مطرح شده بود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲
2
فقط می خواستی تخریبش کنید!
خدا رو شکر که مملکت دست این دانشجویان و تندروهای شیراز نیست
شیراز رو به گند کشیدن.
حالا نوبت ایرانه!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲
0
شیراز رو اونایی به گند کشیدند که فقط به فکر منافع خود بودند وفقط جیب خودشان را پر می کردند و یک ذره به فکر اقتصاد شیراز و تاسیس کارخانه نبودند و چپ وراست ساختمان تجاری زدند و در عین حال هم فضای سبز ، فضای معنوی و مساجد روز به روز مورد تحریم خودی قرار ت.
اصولگرا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲
0
جناب اقای ناشناس که باید بتو گفت خدا ناشناس. خیلی نادانی اگر همین بسیجیان وهمین تفکر نبودکه شما ودوستانتان درسال78وهمچنین88کشوررابدست اجنبی داده بودید.برید هویت گمشده خودراپیدا کنید .همانطور که ازاسم گذاری برروی خودت ثابت کردی که توهنوز هویت نداری ای ناشناس ناجنس