کد خبر: ۴۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲

دانشکده پزشکی شیراز 64 ساله شد

مراسم گرامی داشت شصت و چهارمین سالروز تأسیس دانشکده پزشکی شیراز با حضور اعضای هیأت علمی این دانشکده برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، مراسم گرامي داشت شصت و چهارمین سالروز تاسيس دانشكده پزشكي شيراز، با حضور رییس و معاونین دانشکده ، دانشگاه و اعضای هيأت علمي در سالن شهيد مطهري برگزار شد.

رییس دانشکده پزشکی شیراز گزارش عملکرد معاونت های گوناگون در یکسال گذشته را ارایه و نیز راهکارهای مناسبی به منظور ارتقای عملکرد تمامی واحدها در سال های آتی بیان نمود.

دكتر رییس جلالی؛ رییس موزه تاریخ پزشکی نیز با ارائه کلیپی از تاریخچه مصور دانشکده پزشکی،به بیان گزارشی از فعالیت های خود و همکارانش در زمینه جمع آوری و ثبت تاریخچه دانشکده پزشکی پرداخت.
مراسم سالروز تاسیس دانشکده پزشکی شیراز با معرفی اعضای هیأت علمی جدید و تقدیر از اساتید پیشکسوتی که طی یکسال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل شدند، ادامه یافت.

در ادامه با پخش کلیپی یاد و خاطره سرکار خانم دکتر انوار عضو هیأت علمی گروه روانپزشکی که بر اثر بیماری در مرداد ماه امسال دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشته شد.

پایان بخش مراسم سالروز تأسیس دانشکده پزشکی ایراد سخنانی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که در جمع صمیمانه همکاران خود نکاتی را یادآور شد.

نظرات بینندگان