کد خبر: ۴۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۲

سپاه ناحیه خنج، برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی چه می کند؟+ تصاویر

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خنج مبلغ وام معرفی شده جهت این طرح ها را 530 میلیون تومان عنوان کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی شیرازه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج در عرصه طرح های اقتصاد مقاومتی گامی بلند برداشته و پروژه های متعددی راه اندازی نموده است. طرح هایی که هر کدام باعث اشتغال تعدادی از جوانان جویای کار شهرستان شده است.

رزم دار یکم مسعود حاجی زاده، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خنج در گفتگو با خنج کهن، به تشریح تعدادی از این طرح ها که در شهرستان در حال اجرا می باشد، پرداخت.

وی مبلغ وام معرفی شده جهت طرح های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی را 530 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ، تاکنون 150 میلیون تومان پرداخت شده است.

حاجی زاده ادامه داد: تاکنون تعداد 70 نفر جهت گرفتن وام طرح های اقتصاد مقاومتی معرفی شده اند که از این تعداد، 17 نفر وام خود را دریافت نموده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خنج در ادامه گفت:
طرح هایی که هم اکنون در حال اجرا می باشند شامل گلخانه، تولید کود ورمی کمپوست، پرورش مرغ، پرورش زنبور عسل، دامداری سبک (پرورش گوسفند)، دامداری سنگین (پرورش گاو) و پرورش بوقلمون می باشد.

حاجی زاده در پایان با اشاره به اشتغال زایی این طرح ها، ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه خنج آمادگی اعطای وام به جوانان در طرح های پرورش قارچ، گلخانه (صیفی جات)، تولید جوجه با دستگاه، پرورش بوقلمون، بلدرچین و کبک و همچنین کشت زعفران را دارد.










انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان