کد خبر: ۴۹۲۷۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۲
حجت الاسلام قاسم روانبخش:

حاضرم طناب دار را خودم به گردن موسوی و کروبی بیاندازم

حجت الاسلام قاسم روانبخش ضمن اشاره به جنایت ها و خیانت های سران فتنه گفت: حاضر هستم طناب دار را خودم به گردن موسوی و کروبی بیاندازم.

به گزارش شیرازه حجت الاسلام قاسم روانبخش دبیر سیاسی نشریه پرتو سخن در گفت وگو با صلح نیوز ضمن اشاره به جنایت ها و خیانت های سران فتنه گفت: حاضر هستم طناب دار را خودم به گردن موسوی و کروبی بیاندازم.

وی ادامه داد: خیانتهایی که موسوی و کروبی به نظام و کشور کرد در طول انقلاب اسلامی کسی نتوانست انجام دهد خیانت آنها برابری با خیانت منافقین می کند حکم سران فتنه محارب است و باید اعدام می شدند و من این آمادگی را دارم که خود مجری اعدام این دو خائن شوم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: ۹ دی در حقیقت میعادگاه  الفت و عشق ملت به ولی فقیه است؛ ملتی که در برابر خائنان و ظالمان به این کشور پالی در عرصه عشق و ایثار گذاشتن و با رهبر خو بار دیگر تجدید بیعت کردند.

روانبخش تاکید کرد: ۹ دی انقلابی دیگری بود انقلابی از نوع شور و شعور انقلابی از نوع بصیرت و عشق به ولی فقیه ،ملت با حضور حماسی خود در این یوم الله به ندای رهبر عزیز انقلاب لبیک گفتند و بساط فتنه و فتنه گران برای همیشه جم کردند.

وی افزود: امروز هم باید دولت یازدهم مراقب تحرکات فتنه گران باشد ملت ایران اجازه نخواهد داد این کشور در دست نااهلان بی افتدد پس آقای روحانی باید با حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری اجازه سوء استفاده به فتنه گران را ندهد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
saeed
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۲
0
Khoda vakili har ki in matlabo khound nazaresho benavise.khoda shahede in kara v harfa joz durie mardom az din v mazhab hich dastavordi nadare.chera akherate khodetuno mifrushid?bekhoda posto magham arzesh nadare k adam pishe khoda v peighambar chizi nadashte bashe
ناشناس
Germany
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۲
0
نه بابا
sjjh
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۲
0
ای کاش لباس روحانی برتن نداشتی این حرف ها با اسلام سازگاری ندارد لااقل از خدا بترسید قیامتی هم هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۲
0
واله شما بهتره بری تو صف آش 72تنی؟نگران نباش کاکا تو منصبی میگیری ؟ آنوقت همه تو را خواهند شناخت.....واله کار مرتضوی و بابک زنجانی ..خسروی...وهمه و همه.....از کار این فتنه گری خیلی بیشتر باین کشور صدمه زده است...ما اول باید خودمان دار بزنیم بعد به فکر دار سایرین باشیم.....یا حق....