کد خبر: ۴۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۲

دستگیری خواستگار کلاهبردار در شیراز

رييس پليس "فتا" فارس از شناسايي و دستگيري خواستگار کلاهبردار، خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، سرهنگ سيد موسي حسینی در تشريح اين خبر گفت: اين فرد به عنوان خواستگار با دختری در فضای مجازی قرار گذاشته و با خانواده وی تماس گرفته و بیان می کند که به علت کسالت مادرش نیاز شدید مالی دارد و با این ترفند دختر شاکی این پرونده را اغفال و اطلاعات کارت عابر بانكش را از او می گیرد و از این طریق حساب وی را خالی می کند.

وي ادامه داد: دختر شاکی این پرونده پس از اینکه از این موضوع اطلاع می یابد، با شکایتی به دادسرا خواهان رسیدگی به پرونده اش می شود.

سرهنگ حسيني اظهار كرد: خواستگار قلابی که قبلا از خانواده دختر شاکی جواب مثبتی نگرفته بوده در ترفندی از علاقه این دختر سو استفاده و او را اغفال مي كند.

رييس پليس "فتا" فارس بيان كرد: کارشناسان این پلیس در اقدامی فنی موقعیت مکانی متهم پرونده را شناسايی و جهت دستگیری وی اقدام مي كنند.

وي گفت: فرد دستگير شده علاوه بر این پرونده دارای چندین پرونده کلاهبرداری و هتک حیثیت است.

دستگيري سارق موتورسيكلت با پنچ فقره سرقت در فيروزآباد

رييس پليس آگاهي فارس از اجراي طرح مبازره با سارقان وسائط نقليه سبك و پاکسازي نقاط آلوده در شهرستان فيروزآباد و كشف پنج دستگاه موتور سيكلت خبر داد.

سرهنگ سيروس حيدري در اين خصوص گفت : در راستاي اجراي طرح مبازره با سارقان وسائط نقليه سبك خصوصاً سارقان موتور سيكلت پليس آگاهي فيروزآباد ضمن حضور در نقاط آلوده و جرم خيز اقدام به اجراي عمليات هاي منسجم وگسترده در اين زمينه كرد.

وي ادامه داد: با اجراي طرح ذكر شده 5 دستگاه موتور سيكلت سرقتي كشف ويك سارق به نام "ف- ر" دستگير  و تحويل مراجع قضائي شد.

رييس پليس آگاهي فارس در پايان با اشاره به اعلام رضايت شهروندان از اجراي اين طرح، خاطر نشان کرد: پليس همواره در راستاي تامين امنيت و آسايش شهروندان و برخورد با سارقان از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد كرد.


نظرات بینندگان