کد خبر: ۴۹۷۷۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۲
عضو شورای شهر شیراز:

فرماندار شیراز زودتر معرفی شود/ مسائلی در شهر می‌گذرد که مورد رضایت خداوند نیست

رئیس کمیسیون تلفیق و هماهنگی دستگاه‌های شورای شهر شیراز گفت: شاید دیگر صلاح نباشد فرمانداری شهرستان شیراز بیش از این به صورت سرپرستی اداره شود.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، محمد تقی تذروی در صحن علنی بیست و دومین جلسه شورای شهر شیراز با بیان اینکه درخصوص انتخاب فرماندار شیراز خوب است به دوران چند ساله خدمت مسئولینی که در این سمت فعالیت داشتند و همچنین به آرای مردم توجه کرد، گفت: افرادی که در این پست خدمات بیشتری انجام داده اند، کسانی بودند که سابقه مدیریتی بیش از 15 سال در شیراز داشته اند و با شهر به خوبی آشنا بوده‌اند.

عضو شورای شهر شیراز یادآور شد: افرادی که به عنوان فرماندار شهرستان شیراز به این شهر خدمت کردند، مسئولیت خود را بر اساس رابطه و یا خط و جناح سیاسی نگرفتند بلکه تنها به فکر خدمت کردن بودند.

تذروی در خصوص ویژگی‌های فرماندار شیراز گفت: کسی که می خواهد به عنوان فرماندار شهرستان شیراز معرفی شود، باید دارای سابقه کار اجرایی باشد، به مسائل امنیتی اشراف کامل داشته باشد، مردم دار و هماهنگ با فرهنگ جامعه بوده، گوشه و کنار شیراز را بشناسد و همچنین قاطعیت و قابلیت فرمانداری شیراز را داشته باشد.

وی در بخش دیگری از نطق پیش از دستور خود ضمن تاکید بر اینکه مسئولین باید در میان مردم بروند و پای درد دل آن‌ها بنشینند، گفت: اگر به حرف‌های مردم گوش دهیم، متوجه می‌شویم که در گوشه و کنار این شهر مسائلی می‌گذرد که به یقین مورد رضایت خداوند نیست و بندگان خدا هم ناراضی هستند.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به بازدید از بازارچه فروش پرندگان و وسائل اقساطی و دسته دوم معروف به جمعه بازار که در ورودی خیابان منطقه ویژه اقتصادی قرار دارد، توضیح داد: شهرداری و سازمان میادین این پایانه را به قصد خدمت در فضای 5 هکتاری راه‌اندازی نموده‌اند و در اختیار پیمانکار قرار داده‌اند.

وی با اشاره به طوماری با بیش از صد امضاء از اشخاصی که در این منطقه کار می‌کنند مبنی بر درخواست یاری و حل مشکلات گفت: ورودی این محوطه بسیار بد است و جاده آن هم آسفالت نیست.

عضو شورای شهر شیراز بر حل مشکلات جمعیت 5 هزار نفری این منطقه که در این محل به کسب و کار و امرار معاش مشغول هستند تاکید کرد و از مسئولین مربوطه در شهرداری و سازمان میادین خواستار پیگیری مشکلات آن‌ها شد.

وی تصریح کرد: باید نرخ‌نامه مصوب جهت ورود افراد، خودروها و نوع اجناس به صورت جداگانه در محل ورودی بازارچه نصب شود.

آسفالت کردن خیابان و خط‌کشی و ایجاد فضای مناسب جهت دست‌فروشان دیگر موردی بود که تذروی ضرورت انجام آن را یادآور شد.

عضو شورای شهر شیراز خواستار تهیه مستندات از این محل و نظارت کامل مسئولین شهرداری و سازمان میادین بر امورات اجرایی آن شد و پیشنهاد داد: یک نفر معتمد و متعهد مشخص با دستمزد از پیمانکار به عنوان نماینده شهرداری و سازمان میادین در طول روز در محل حضور داشته باشد و به منظور بررسی مشکلات گزارش روزانه ارائه دهد.

انتهای پیام/523/4

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲
1
منظورش عزیزی نیست؟!!!!
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲
0
جناب آقای تذروی
باسلام
خدا را شکر که شما بازنشسته هستید و نظیر دیگر اعضاء زحمتکش شورای اسلامی شیراز، دغدغه ما شهروندان را ندارید
لیکن اگر بازدید میدانی از این محل داشته باشید تابلوهایی هست که نشان می دهد اینجا دهکده المپیک شیراز خواهد بود...
خواجه
-
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲
0
جالبه .یه فرماندار مثل قبلی بیاد و شمارا شورا کند چطوره...خودمونیم چندتا رای داشتید .خدایی دم از شورا و وکالت مردم میزنید......
خودم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲
0
بی خیال .فرماندار معلوم اسمش فرمان را دار است از کی از ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲
0
خدا میدونه چه مشکلات بزرگی در شهر است که داد خود مسئولین هم بالا برده و علنی دارند این را می گویند
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲
0
آهای شیرازه ای ها
یه مطلب هم از بی فرمانداری بوانات بزنید
نزدیک بیست روز است بوانات نه فرماندار دارد نه سرپرست فرمانداری
یه ضرب المثل قدیمیا داشتند می گفتند اول چاه بکن بعد منار بدزد
پس آقای استاندار شماکه نمیتونید یه مخالف و یا غیر همفکر رو تحمل کنید و مصالح و منافع مردم براتون ملاک نیست،!!!!! لااقل اول یه همفکر و بله قربان گو برای بوانات پیدا میکردید بعد عوض میکردید!!!!!!!!!!!
آیا اگر این کار رو می کردید عاقلانه نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟