کد خبر: ۴۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۲
توسط سپاه قیروکارزین صورت گرفت:

سرکشی از خانواده 29 شهید جانباز و ایثارگر عملیات کربلای 5 در قیروکارزین

همزمان با سراسر استان فارس از خانواده های 29 شهید جانباز و ایثارگر عملیات کربلای 5 در قیروکارزین سرکشی شد.
به گزارش شیرازه به نقل از پرگون، سرهنگ سید محمود جعفری فرمانده سپاه قیروکارزین در گفتگو با خبرنگار پرگون گفت: امروز 19 دی ماه هماهنگ با سراسر استان فارس دیدار از خانواده های معظم شهدا جانباران و ایثارگران عملیات کربلای 5 در شهرستان قیروکارزین توسط پاسداران سپاه قیروکارزین انجام شد.

جعفری افزود: در این دیدار ها که از خانواده 29 نفر از این عزیزان در سراسر شهرستان برگزار شد ضمن دیدار از خانواده های این بزرگواران از نزدیک  مسائل و مشکلات این عزیزان بررسی شد.

جعفری در خصوص اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای عزیز نظام اسلامی شمع محفل بشریت هستند که با نثار جان خویش، عزت و عظمت را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.

وی گفت: پیشرفت‏ های امروز ایران اسلامی در عرصه ‏های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی، سیاسی و . . . همگی مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری ‏های رزمندگان، جانبازان و آزادگان است.

جعفری تصریح کرد: اگر می ‏خواهیم به سرنوشت شوم کشورهای منطقه دچار نشویم، باید به شهدا تأسی کنیم و بدانیم و آگاه باشیم که هرگونه کوتاهی در ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت، انحراف جوانانمان را به دنبال خواهد داشت.

نظرات بینندگان