کد خبر: ۴۹۹۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۲
شیرازه بررسی کرد

در دیدار استاندار فارس با استان فارسی های مقیم پایتخت چه گذشت؟

این دیدار چهارشنبه شب(17 دی ماه) از ساعت 6 تا 8 شب در منطقه سعادت آباد تهران به میزبانی فردی به نام عطایی صورت گرفت است.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، در حالی که قسمت عمده ای از فارس در برف فرو رفته، دکتر احمدی با استان فارسی های مقیم تهران همنشین شده است.
به گفته منابع آگاه این دیدار چهارشنبه شب(17 دی ماه) از ساعت 6 تا 8 شب در منطقه سعادت آباد تهران به میزبانی فردی به نام عطایی صورت گرفت است.
در این دیدار که با عنوان مجمع فارسی های مقیم صورت گرفته بیش از 250 نفر حضور داشتند و افرادی چون عباس زادگان مشاور استاندار و احمدی استاندار فارس سخنرانی کرده اند.
از افراد حاضر در این جلسه می توان به نمایندگان ادوار استان از جمله نمایندگان مجلس ششم، هفتم، هشتم و تعدادی از نمایندگان مجلس نهم از جمله جعفر قادری، محمدحسن دوگانی، نوذر شفیعی و رحیم زارع اشاره کرد.
این نشست که سالیانه اما نه در یک تاریخ مشخص برگزار می شود، افرادی مانند، رضازاده استاندار اسبق فارس، قبادی و رشیدی نمایندگان اسبق فارس در مجلس از دیگر حاضران این جلسه بودند اما حجت الاسلام علوی که اصالتا اهل لامرد است بعد از این که به عنوان وزیر اطلاعات انتخاب شده دیگر در این جلسات شرکت نمی کند و از غایبان سرشناس این نشست بوده است.
در این جلسه چندان صحبت از مسائل سیاسی به میان نیامده و تصمیماتی برای توسعه و تحول اقتصادی و مباحث مربوط به رونق تولید در فارس اتخاذ شده و کارگروه هایی در این راستا شکل گرفته است.

انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
2
آقای استاندار تا کی باید مدیران دولت قبلی را تحمل کنیم. لطفا فرمانداری استهبان را نیز دریابید.
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
0
سلام
قيمت روزنامه خبر جنوب 40 درصد افزايش يافت
قيمت اين روزنامه كه تا هفته گذشته 500 تومان بود با افزايش 40 درصدي به 700 تومان رسيد
لطفا گزارشي تهيه فرماييد
حمید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
0
حسین از استهبان با استاندار چکار داری آقای سقایی نمی گذارد نه برای استهبان ونه برای نی ریز مدیران بی لیاقت قبل را تعویض کنند نان آقای سقایی با اینها توروغنه به سقایی فشار بیارید
عسکری چاوردی
Finland
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
0
جهت اطلاع حاج نادر عطایی مدیرعامل موفق شرکت جهان پارس میزبان جلسه بودند