کد خبر: ۵۰۴۳۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۲

تشییع باشکوه پیکر جانباز شیمیایی کواری بدون حضور مسئولین + تصاویر

پیکر جانباز شیمیایی محمود پیروی اکبرآبادی در میان خیل عظیم مردم شهیدپرور اکبرآباد و در سایه بی توجهی مسئولین تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، پیکر پاک جانباز شیمیایی 8 سال دفاع مقدس، کربلایی محمود پیروی اکبرآبادی در میان خیل عظیم مردم شهیدپرور اکبرآباد کوار تشییع و خاکسپاری شد.

این جانباز شیمیایی و دلاور مرد جبهه های حق علیه باطل پس از تحمل سال ها درد و رنج، سرانجام در شامگاه شنبه 28 دی ماه در بیمارستان ام.آر.آی شیراز دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

در حالی که این دلاور مرد روزهای نبرد، مدت ها در بیمارستان های شیراز تحت مراقبت و عمل شیمی درمانی قرار داشته است اما مسئولان بنیاد شهید تاکید دارند که پس از بررسی در پزشکی قانونی، نتایج اعلام می شود.

از نکات قابل تأسف در تشییع پیکر این جانباز شیمیایی این بود که با وجود فاصله ی زمانی دو روزه ای که از زمان درگذشت تا تشییع و خاکسپاری این جانباز عزیز سپری شد و این خبر به طرق مختلف به اطلاع مسئولین شهرستان کوار رسید، متاسفانه هیچ یک از مسئولین کوار بجز فرمانده و تعدادی از پرسنل سپاه ناحیه و بنیاد شهید کوار (آن هم بدون هیچ گونه مراسم تشریفات)، در مراسم تشییع و خاکسپاری این یادگار روزگاران دفاع مقدس شرکت ننمودند.

این بی توجهی مسئولین در حالی است که پیکر این جانباز عزیز پس از توقف تقریباً یک ساعته ای در جلو فرمانداری کوار به سمت اکبرآباد تشییع شد.

حال جای این سؤال باقیست که چرا برخی از مسئولینی که دائماً از تکریم و احترام خانواده محترم شهدا و جانبازان سخن می گویند سخن خود را در عمل به اثبات نمی رسانند، آیا شرکت در این مراسم حداقل وظیفه مسئولینی نیست که جایگاه و مقام خود را وامدار از خود گذشتگی این دلاورمردان هستند.

یادآور می شویم مراسم سومین روز درگذشت این عزیز روز پنج شنبه سوم بهمن و از ساعت 2 الی 4 عصر در حسینیه ابوالفضل (ع) اکبرآباد برگزار می گردد.


خبر مرتبط: روح جانباز شیمیایی کواری به لقا الله پیوست+تصاویر

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
0
مسئولین خجالت بکشند،اگر شما الان راحت و بدون دغدغه فکری و امنیتی پشت میزهایتان نشسته اید به خاطر وجود این ایثارگران و ریخته شده خون این عزیزان و مجاهدان است
ehsan
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
0
ای کاش مردم می دانستند که این شهید بزرگوار تمام حقوق جانبازی خودش رو به امام رضا هدیه کرده بود. و ای کاش می دانستند که اگر پایمردی ایشان و فرمانده او نبود فاو در پاتک اولیه دشمن سقوط کرده بود. تنها دو نفری که در خط ماندند تا دشمن متوجه عقب نشینی نیروهای ایرانی نشود.. ای کاش ... نمیدانم چگونه شهید قلب تاریخ است اما مسئولین خبری از قلب تاریخ ندارند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
0
برای مسئولان متاسفم
روستا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
0
درود بر مردمی که شیر اند و خجالت باد مسئولینی که .. اند.