کد خبر: ۵۰۵۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۲

حجت الاسلام ملک مکان: مدعیان تجربه و اعتدال بی تجربگی و افراط را پیشه کرده اند

دولت مردان حداقل شهامت اعتراف به اشتباه خود را داشته باشند و از مردم و خدا عذرخواهی نمایند.
به گزارش شیرازه٬ حجت الاسلام ملک مکان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: متأسفانه بعضی از دولت مردان دولت تدبیرو امید و یا دولت اعتدال، بی تدبیری را پیشه خود ساخته و با سخنان و نظرات نسنجیده مردم را نسبت به دولت امید و تدبیر نا امید می کنند.

وی افزود: وقتی ریاست محترم جمهور که در رأس دولت قرار دارد قائل به هنرمند ارزشی و غیر ارزشی نیست و چنین نظریه ی بدیهی البطلان را مطرح می نمایند، حتما بعضی از مشاورین و معاونین ایشان نیز همه کسانی را که به آقای رئیس جمهور رأی نداده اند(بیش از 49%) را قانون شکن معرفی می کنند. آیا این معنای تدبیر و امید است؟

وی ادامه داد: آیا نهایت افراط در سخنان آقای ترکان دیده نمی شود؟ یعنی نزدیک به نیمی از رأی دهندگان قانون شکن هستند؟ آیا چنین سخنانی از افراد دولت که ادعا می شود از باتجربه ها وبهترین ها هستند، معقول است؟ آیا اعتدال این است؟ اگر اعتدال این است افراط چیست؟ اگر یک نفر از کسانی که به رئیس جمهور فعلی رأی نداده چنین سخنی بر زبان می راند، او را افراط گر نمی خواندید؟ آیا از با تجربه ها این بی تجربگی ها پذیرفته است؟

حجت الاسلام ملک مکان اظهار امیدواری کرد: دولت مردان حداقل شهامت اعتراف به اشتباه خود را داشته باشند و از مردم و خدا عذرخواهی نمایند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
0
کم کم جهره واقعی ضد دینی شون معلوم میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
0
موقع دولت عئدالت محورتان کجا تشریف داشتید!؟؟!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
0
حالا سر از برف در آورديد. زمان دزديها چكاره بوديد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۲
0
هر دولتی خلاف کند و خلاف بگوید، باید مورد انتقاد قرا بگیرد چه دولت عدالت محور چه دولت تدبیر وامید، همه دلسوزان نظام از اشتباهات یا تخلفات دولت عدالت محور هم انتقاد کردند، منتهی بعضی کور کر هستند و ان انتقادات را ندیده اند